וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האיחוד המפתיע של "הנסיך המדליק מבל אייר"

29.5.2013 / 0:06

וויל סמית' התאחד עם חבריו לסדרת הלהיט מהניינטיז, לינה דנהאם זועמת על גרסת פורנו של "בנות" ופרטים ראשונים נחשפים על העונה הבאה של "הומלנד". חדשות טלוויזיה אמריקאית

וויל סמית' מתאחד עם כוכבי "הנסיך המדליק מבל אייר"

כנראה שיש תפקידים שנשארים איתך לנצח: וויל סמית, כבר מזמן לא הנסיך המדליק מבל אייר, הגיע לתכנית האירוח הבריטית של גראהם נורטון יחד עם בנו ג'יידן כדי לקדם את סרטם החדש. בשלב כלשהו, באקט ספונטני (כביכול), פצחו השניים בראפ מאולתר, שבסופו זכו למחיאות כפיים מהקהל. אלא שאז הדהים סמית את הקהל והביא לאולפן את די.ג'יי ג'אזי ג'ף, שותפו הראשון ליצירה מוזיקלית שגם שכיכב איתו בסדרה ההיא בשנות ה-90, והשלושה ביצעו את נעימת הפתיחה הכה מוכרת של הסדרה. תוסיפו לחגיגה גם את קרלטון (אלפונסו ריביירו) שהצטרף לחבורה לאחר מספר דקות ויש לכם קליפ נוסטלגי של ממש.

לינה דנהאם לא אוהבת את פארודיית הפורנו על "בנות"

הסדרה המצליחה "בנות" כבר היוותה השראה לשלל חיקויים ופארודיות ברשת, אולם הפארודיה הבאה הצליחה גם לעצבן את יוצרת הסדרה. מגזין הגברים "האסלר" הודיע השבוע כי סיים להפיק סרט פורנו המבוסס על הסדרה בשם הזמני “This Ain't Girls XXX”. הסרט מתמקד בדמויותיהם של אדם והאנה, כאשר בגרסת הפורנו, האנה מחליטה לנטוש את אדם לטובת התנסויות לסביות ולאחר מכן חוזרת אליו.

לינה דנהאם, המוח המבריק מאחורי גרסת המקור, לא חשבה שזה מצחיק. בציוץ בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "הלוואי והייתה לי גישה חיובית יותר כלפי פארודיית הפורנו הזו על 'בנות'. אני באמת אף פעם לא יכולה לצפות מה יטריד אותי וזה מתיש. 1. בגלל ש'בנות', במרכזה, היא פעולה פמיניסטית בעוד שהאסלר היא חברה שמשווקת ומטמיעה את הדעה של גברים לגבי מיניותן של נשים. 2. הסיבה שבגללה עסקתי במין (מדומה) על המסך היא כדי לסתור את הדימוי המעוות של המעשה הזה שנוצר בשל שגשוג תעשיית הפורנו. 3. בגלל שזה מגעיל אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אצלה זה פמיניסטי. לינה דנהאם ב"בנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ניפר האדסון בדרך ל"אמריקן איידול"?

לאחר שנודע כי פאנל השופטים בתכנית כישרונות השירה "אמריקן איידול" לא ישוב להיות כשהיה, החלו הלחשושים לגבי זהות השופטים החדשים. אחת מהן היא בוגרת התכנית ג'ניפר האדסון, שהגיעה עד השלבים האחרונים בעונה השלישית, ולאחר מכן גם הספיקה לככב בסרטים ואפילו לקטוף את פרס האוסקר. על פי הדיווחים, האדסון מקיימת משא ומתן כעת עם ההפקה, אך נציגיה סירבו להגיב. שמות נוספים שעלו בבורסת השמועות הם אדם למברט, קליי אייקן וקלי קלארקסון.

התכנית סבלה בשנים האחרונות מהידרדרות קשה בנתוני הרייטינג כאשר גמר העונה ה-12 ששודר בשבוע שעבר לא הביא את הנתונים המצופים ממנו: בגמר צפו 14.3 מיליון איש, נתון הרייטינג הנמוך ביותר לתכנית עד היום. (מדובר בירידה של 44% ברייטינג לעומת הגמר של עונה 11, למשל). ואם זה לא מספיק, התכנית אפילו לא הייתה הנצפית ביותר באותו ערב – פרק הסיום של העונה השישית של "המפץ הגדול" ששודר במקביל הצליח להביס את הריאליטי המצליח-לשעבר.

היזכרו באודישן של האדסון לתכנית:

פרטים חדשים על העונה השלישית של "הומלנד"

אלכס גנזה, אחד משני היוצרים של "הומלנד", סדרת המופת האמריקאית המבוססת, כידוע, על "חטופים" הישראלית, התראיין השבוע לתכניתו של ג'ורג' סטפנופולוס ברשת ABC ושיחרר כמה פרטים חדשים על העונה השלישית של הדרמה עטורת הפרסים. "העונה הנושא הוא מה היה קורה אם היינו מבינים שמתקפת טרור ענקית על ארה"ב ממומנת על ידי המדינה עצמה? זו הדאגה העיקרית איתה אנחנו מתמודדים במהלך הפרקים הראשונים בעונה", סיפר גנזה.

"ואז יש גם את שאלה נוספת: היכן נמצא ברודי? האם מישהו יודע שקארי עזרה לו לברוח מהארץ? והאם הם יראו שוב אחד את השנייה?". העונה השלישית של הומלנד תחזור ב-29 בספטמבר.

יוצר "משפחה בהפרעה" מודה למעריצים

השבוע עלתה לאוויר העונה הרביעית והמדוברת של סדרת הקאלט "משפחה בהפרעה". לרגל ציון המאורע המשמח, החליט היוצר מיץ' הורוויץ להודות למעריצים הנאמנים ששמחו כל כך על חזרתם של בני משפחת בלות' למסך. בפתק שנכתב בכתב יד ושפורסם בעמוד הפייסבוק של הרשת שמשדרת את הסדרה, נטפליקס, נכתב: "אני כל כך אסיר תודה על היכולת להביא שוב את הדמויות האלה לחיים ולא יכולתי לעשות זאת ללא המאמצים המתמשכים שלכם 'להפיץ את השמועה' בנושא". הורוויץ נתן עצה למעריצים לצפות בסדרה לפי סדר הפרקים ולא באופן אקראי (העונה הנוכחית מראה את אותה סיטואציה בכל פרק מזווית ראייה של דמות אחרת) והוסיף: "אבל באמת, זה שלכם עכשיו. מלבד כמובן זכויות היוצרים. ואתם צריכים להירשם לנטפליקס".

"משפחה בהפרעה" חוזרת - פרויקט מיוחד בוואלה! תרבות

מי יהיו השופטים החדשים ב"אקס פקטור"?

סיימון קאוול הודיע השבוע על צירופם של שני חברים חדשים לפאנל השופטים של תכנית הכשרונות בגרסתה האמריקנית. לכס השיפוט תעלה הזמרת קלי רולנד, בעבר חלק מלהקת דסטניז צ'יילד (שגילתה לעולם גם את ביונסה). אל רולנד תצטרף גם הזמרת הלטינית פאולינה רוביו.

רולנד כבר שפטה בעבר בגרסה הבריטית של התכנית, וכעת היא תשמש כשופטת מן המניין לאחר שבריטני ספירס ואל איי ריד החליטו לסיים את כהונתם. הריאליטי יחזור למסך בסתיו הקרוב.

קלי רולנד. Jason Merritt, GettyImages
תחליף את בריטני. רולנד/GettyImages, Jason Merritt

רשת TLC מחפשת מועמדות לריאליטי חדש על לוויות

רשת TLC, מי שהביאה לעולם את "ההתמכרות המוזרה שלי" ו"האני בו בו", מחפשת בימים אלה מועמדות לתכנית ריאליטי חדשה ומוזרה לא פחות: הרשת פרסמה מודעת דרושים בה נכתב כי היא מחפשת "נשים מהממות שעובדות בתעשיית הלוויות". כן, הריאליטי המוזר הבא של הרשת הולך להתרחש ככל הנראה בבית קברות. במודעה נכתב כי על המועמדות להיות בעלות אישיות "גדולה, בוטה ומשעשעת", ואם במקרה המועמדות הן "אימא ובת שמנהלות הלוויות מהממות", או "בת שירשה את בית הקברות מאביה וכעת מנסה להוכיח שהיא טובה בדיוק כמוהו" – הרי שיש להן יתרון.

דוגמה לאודישן:

דן הרמון בדרך חזרה ל"קומיוניטי"?

מעריצי הסדרה הקומית "קומיוניטי" שהתאכזבו מהעונה הרביעית שלה ישמחו ודאי למקרא הידיעה הבאה: דן הרמון, יוצר התכנית שהיה המפיק הראשי שלה בשלוש העונות הראשונות, קיבל ככל הנראה הצעה מרשת NBC לחזור לצוות התכנית. מגזין הרשת hollywookiee דיווח כי הרמון הצהיר על ההצעה שקיבל במהלך הקלטת הפודקאסט שלו, "הרמון טאון", אך התחרט על כך וביקש למחוק את ההכרזה מהגרסה הסופית של הקאסט. אולם אנשים שישבו בקהל במהלך ההקלטה שמעו אותו מתבדח על כך שישוב אל התכנית רק אם ידידו השחקן צ'בי צ'ייס – שעזב גם הוא את הסדרה – ישוב איתו בצוותא.

קטע קלאסי מהעונות של הרמון:

ג'ימי קימל עושה צחוק מ"הרווק"

אשף הפארודיות ג'ימי קימל חובט שוב בתעשיית הריאליטי, כשהפעם על הכוונת – סדרות ז'אנר "הרווק"/"הרווקה". בתכניתו בשבוע שעבר הציג קימל את “Baby Bachelor” – הרווק, גרסת העוללים. התוצאה המצחיקה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully