וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסקטופ 02: האימג'ים שעשו לנו את השבוע

14.6.2013 / 21:11

הבלוג שעושה צחוק מהמעצב הראשי של אפל ומערכת ההפעלה החדשה של האייפון, המאייר ששלח את נסיכות דיסני לקולג’ ועוד אימג’ים שעשו לנו את השבוע

גרסת הבטא לעדכון האחרון של מערכת ההפעלה לטאבלטים ולסמארטפונים של אפל – iOS7 כבר מסתובבת בין האובססיביים לדבר והיא חושפת פלטת צבעים חדשה שכולה ניאון ואווירת חולצות גולשים מהניינטיז. האיש שאחראי לכל זה הוא סר ג'ונתן אייב, סגן הנשיא לעיצוב תעשייתי באפל (במרכז התמונה), והאיש ששינה את האופן שבו אנחנו מסתכלים על מחשבים וסמארטפונים. אייב, עד לפני רגע מעצב נערץ, זוכה כעת לטאמבלר שכולו דאחקה על חשבונו. "ג'וני אייב מעצב מחדש דברים" עושה בדיוק את זה – מעצב מחדש דברים – רק עם המון צבעי ניאון.

אמן ספרדי שמכנה את עצמו ברשת Hyung86 יצר סדרת ציורים שממקמת את נסיכות דיסני (גם את הנסיכים – אבל הם מרשימים הרבה פחות - כדרכם) בקולג' כשהן טרנדיות ומעודכנות בהתאם. לסדרת הציורים הוא קרא "אוניברסיטת דיסני" והיא כוללת את כל החשודות המיידיות בהן סינדרלה ושלגיה (בתמונה). אמירה של ממש קשה למצוא בעבודות (וחבל כי לגמרי מדובר בהרמה להנחתה), אבל הן כיפיות מאוד וזה לא מעט.

השבוע עלה לאקרנים "האויב בתוכנו – סטארטרק" שכפי שתקראו בביקורת, לא ממש הפיל אותנו מכסא הקפטן. אבל זאכרי קווינטו המעולה בתפקיד מר ספוק ובנדקיט קמברבץ' לצדו כרב נבל משובח – הם בהחלט משהו להתנחם בו.

ביום ראשון (22:15 ב-HOT3) עולה בארץ העונה השנייה של "השעה" (באיחור מביך - בהתחשב בזה שהיא שודרה בבריטניה לפני יותר מחצי שנה). יותר מהעובדה שמדובר בדרמת מתח תקופתית מבריקה, מככבים בה שני ענקים: בן ווישאו (קיו מ"סקייפול") ודומיניק ווסט ("הסמויה") שהצפייה בהם מענגת. כאן תוכלו לראות סדרת צילומים שעשו חברי הקאסט החתיכים למגזין "ווג" הבריטי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

במסגרת התרגיל המסורתי שעושים סטודנטים שנה א' בבצלאל, הם נדרשים לבנות דגמים מוגדלים של מוצרים קיימים. התרגיל תמיד מניב עבודות מרשימות ומספק לתלמידים כלי לביטוי והמחשת רעיונות, ודרך לניתוח והבנה של מוצרים. עבורנו זו פשוט חבילת סוכריות ענקית שמוציאה אותנו מאיפוס. עוד עבודות מהתרגיל תוכלו למצוא כאן. (יוצר: תום דירקטור, צלם: תמיר ניב)

  • עוד באותו נושא:
  • דסקטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully