וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ - צרות בקריירה או רק דעיכה רגעית?

חגי אוזן

30.6.2013 / 0:01

הקיץ של משה פרץ נקי מהופעות ענק ואין תאריך יציאה לאלבום, כשלאלה מתווספות החשדות על העלמת המס והשמועות על בעיות עם המנהל. צרות אמיתיות או סתם תקופה קשה?

למרות שכלפי חוץ נראה שהקריירה מתנהלת כסדרה, משהו חורק במכונה ששמה משה פרץ. הזמר, שאמור להתחתן בקרוב ולשמש כשופט בתכנית הריאליטי-כשרונות המדוברת "אקס פקטור" שתעלה לאוויר בסוף הקיץ, הוציא לאחרונה את הסינגל "מול כל העולם", המבוצע בדואט עם ליאור נרקיס. גם השיר הזה, בדומה לסינגלים אחרים שהוציא פרץ בשנה האחרונה, לא מצליח להמריא לאותן פסגות אליהן הגיעו בעבר להיטים גדולים באמת שלו. למעשה, חוץ מ"הטעם הישן", אף אחד משיריו האחרונים לא היה מספיק חזק כדי ליצור מומנטום לשחרור אלבום חדש. כתוצאה מכך, "הטעם הישן" עושה רושם של להיט למרות שהוא לא ממש כזה. בטח שלא במונחים אליהם רגיל פרץ; כך גם "מול כל העולם". לפרץ עדיין אין להיט גדול באמת שישמש אותו לקראת יציאת אלבום חדש, ומאוד ייתכן שזאת הסיבה שאלבום כזה עוד לא נראה באופק.


נוסף על כך, הקיץ כבר החל ועונת ההופעות בשיאה, ולמרות שהלו"ז של פרץ נראה בסדר גמור והוא מקיים הופעות באופן סדיר בתעריף יציב שנשמר מעונות קודמות, נכון לעתה לא צפויה לא הופעה גדולה באמפי תיאטרון בקיסריה, ואף לא בהיכל התרבות או אפילו האנגר 11 בנמל תל אביב. בשלב זה מסתפק בהופעות במועדוני זאפה, כאשר רק לקראת 2014, בסוף נובמבר או תחילת דצמבר, אמורה להתקיים הופעה גדולה שבה יופיע פרץ לראשונה בהיכל נוקיה - לפי גורמים בהפקה הודעה על כך תצא בקרוב, והם מבטיחים שמדובר במופע מושקע במיוחד: "משהו באמת שונה ויוצא דופן שעוד לא ראו בארץ". הסיבה לעיכוב בסגירת מועד סופי, לדבריהם, תלויה באילוצים טכניים, משחקי כדורסל שאמורים להתקיים בהיכל וגם בהמתנה לאלבום החדש שאמור לעזור, מן הסתם, לקידום המופע.

לצד העדרותן של הופעות ענק כמצופה מאמן בסדר גודל של פרץ והגורל הלא נודע של אלבומו הבא, על ההייפ החיובי שיצרה "אקס פקטור" האפיל גם כתב האישום שהוגש נגד הזמר בחודש מאי האחרון בחשד להעלמת מס, מה שללא ספק מונע היווצרות של שקט תעשייתי, וייתכן שגם משפיע בשלב זה על נקיטת צעדים משמעותיים. עם זאת, התפתחות לא חיובית נרשמה לאחרונה, כשפרץ הביע עניין לסיים את החוזה בינו לבין מנהלו האישי מתחילת הקריירה, אמנון זנדני, כך לפי מקורבים לשניים. לדבריהם, פרץ מעוניין בשינוי סטטוס העבודה עם זנדני - לפי ההסכם, החלוקה ביניהם כיום היא שיוויונית בהוצאות ובהכנסות, ופרץ מעוניין להפוך את זנדני למנהל. זנדני, לפי אותם מקורבים, הופתע מאוד מהצעתו של פרץ. "זה ממש שבר אותו", הם אומרים. "הוא לא יודע איך לאכול את זה".

- מן הסתם זה יפגע לו במקור ההכנסה העיקרי שלו.

"ברור, זה לא יהיה אותו הדבר, אבל מה שבטוח זה שמשה לא מתכוון להפוך אותו לשכיר עם משכורת של 5,000 שקל. הוא יקבל שכר גבוה מאוד. זה עדיין לא מרגיע את אמנון, כי זה הופך אותו משותף, מבעל בית, לאחד שבסך הכל עובד במערכת".

- איך זה ייסגר בסופו של דבר?

"לפי מה שהבנתי, פרץ מאוד נחוש לעשות את המהלך הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

זנדני, מצידו הגיב בביטול, למרות שהוא מודע לדברים שנאמרו. לדבריו "זאת לא הפעם הראשונה שאני שומע שכביכול יש איזה קרע ביני למשה. אבל הכל בסדר. אנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל".

- הוא לא הציע לשנות את יחסי העבודה ולהפוך אותך למנהל בשכר?

"לא, אני באמת לא יודע מאיפה מגיעות השמועות האלה. כבר לפני כמה שבועות שמעתי את הטענות האלה והיה לי חשוב להכחיש את זה בעצמי".

בעוד העניין הזה רחוק מפתרון, כאב הראש בעקבות הגשת כתב האישום בחשד להעלמות מס, לא מוסיף שקט למערכת. לפי אותם מקורבים, הצדדים עובדים קשה במטרה להגיע לפשרה לפיה ייסגר התיק בקנס מוסכם במסגרת עסקת טיעון.

ממשרד יחסי הציבור של משה פרץ נמסר בתגובה: "הכתבה מלאה בנתונים מסולפים ובאמירות חסרות שחר ונראה כי הכתב מנותק מהמציאות אותה הוא מסקר ומעובדות איתנות בשטח. מספיק להציץ ביומן הצילומים וההופעות של האמן, לראות את נתוני ההשמעות של שיריו ברדיו או לבקר בחתונה או שתיים בכדי להבין כי משה פרץ הינו מן האמנים העסוקים ביותר בישראל. אנו מזמינים את הכתב מחר לאמפי קיסריה בה יפגוש אלפי אנשים נהנים מהופעה ותוך כדי כך מפריכים כל מילה בכתבה מטופשת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully