וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי.ג'יי והמפיק בורגור יופיע בישראל

14.7.2013 / 16:45

המפיק הישראלי שזכה להצלחה בעולם יגיע ארצה להופעה אחת שתתקיים בתל אביב, ובה יתארחו ריף כהן, הדג נחש ודודו טסה – עמו יבצע בורגור על הבמה שיר חדש בחשיפה ראשונה

המפיק הישראלי בורגור יגיע להופעה בישראל ב-22 באוגוסט בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, במסגרת אירועי Pepsi Max Music Project. בורגור (אסף בורגור) יגיע ארצה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי שלו וייקח חלק בפסטיבל פפסי מקס מיוזיק פרוג'קט, בו ישתף פעולה עם דודו טסה. השניים יחשפו ביצוע חדש בבכורה, מחווה לענק הזמר הערבי פאריד אל-אטרש, בשירו "Wayak Wayak".

עוד בהופעה יתארחו גם הדג נחש והזמרת ריף כהן, ועל המופע המופתח יופקד די.ג'יי BrainDeaD. מחירי הכרטיסים לאירוע עומדים על 159-189 שקלים. כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש כאן.

בורגור החל את הקריירה המוזיקלית שלו כמתופף בלהקת מטאל ישראלית, ורק לפני כשלוש הוציא את הריליס הרשמי הראשון שלו כמפיק דאבסטפ. כיום הוא נחשב לאחד המוזיקאים הישראלים המצליחים בעולם ואפילו הספיק לעבוד עם מיילי סיירוס, כולל גיחה בקליפ לסינגל המשותף שלהם, "Decisions", מתוך אי.פי שלו שנושא את אותו שם.

"עם 'Decisions' עשינו ניסוי סוציולוגי", סיפר בורגור בראיון לוואלה! תרבות מוקדם יותר השנה, עם צאת הסינגל. "בהתחלה הוצאתי את השיר עם הווקאל של מיילי מבלי לספר מי הזמרת. הקהל שלי עף על זה, גם בלי השם של מיילי זה עמד על מיליון וחצי צפיות. חודשיים אחרי כך אני יושב בארוחת ערב ומקבל פתאום אלף טוויטים ולא מבין מה נסגר. לא יודע מה עבר עליה, אבל מסתבר שמיילי צייצה שהיא מופיעה בשיר שלי. אנחנו תכננו במקור להוציא את השיר בהמשך השנה, אבל כשמיילי צייצה, ישר התקשרתי למגזין רולינג סטון והתחלנו לפמפם אותו".

מתרגשים לקראת ההופעה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בורגור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully