וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לשמועות: לוהקו הדמויות ב"50 גוונים של אפור"

2.9.2013 / 21:49

לאחר ספקולציות רבות הכריזה הערב הסופרת א"ל ג'יימס בטוויטר שלה על כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל הקולנועיים: צ'ארלי האנם ודקוטה ג'ונסון. הסרט צפוי לצאת באוגוסט 2014

הקץ לשמועות: צ'ארלי האנם ודקוטה ג'ונסון יככבו בתפקידים הראשיים בסאגה הקולנועית על פי הטרילוגיה המצליחה של א"ל ג'יימס - "50 גוונים של אפור". הסופרת היא זו שהודיעה על השמות באמצעות ציוץ בחשבון הטוויטר הפרטי שלה. הסרט אמור לצאת לאקרנים באוגוסט 2004 והוא מופק על ידי אולפני יוניברסל. ג'ונסון האמריקאית והדוגמנית בת ה-23 שיחקה בעבר ב"רחוב ג'אמפ 21". האנם בן ה-33 שיחק לאחרונה ב"פסיפיק רים".

כזכור, הטרילוגיה של ג'יימס עוסקת במערכת היחסים הסאדו-מזוכיסטית של כריסטיאן גריי ואנה סטיל, וזכתה להצלחה חסרת תקדים בישראל ובעולם. ספרי הטרילוגיה כולה מכרו עשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם, כשקצב המכירה היה יותר מהיר מזה של הספרים בסדרת "הארי פוטר".

רבות דובר בעולם על הפרובוקציה שיצרה סדרת הספרים האירוטית, שנחלה הצלחה מרובה דווקא בקרב נשים מבוגרות. זוהי סדרת הספרים הראשונה של אריקה לנרד (הפועלת תחת שם העט אי. אל. ג'יימס), שהפכה תוך תקופה קצרה לאחת הנשים המפורסמות והשנויות במחלוקת בבריטניה.

"חמישים גוונים של שחרור" סוגר טרילוגיה מתישה ילדותית ודכאנית

אוהבים את הליהוק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully