וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט הישראלי "הנוער" בדרך ללונדון

4.9.2013 / 15:41

סרטו עתיר השבחים של תום שובל יתמודד בקטגורית סרטי הביכורים של פסטיבל הקולנוע היוקרתי בלונדון שייפתח ב-9 באוקטובר, במסגרתו יוקרן גם "כנס העתידנים" של ארי פולמן

יח"צ - חד פעמי

אחרי שכבש את פסטיבל ירושלים וגרף את פרסי הסרט, השחקנים והעריכה, "הנוער", בבימויו של תום שובל, יתמודד על פרס הסרט הטוב ביותר בקטגוריות הביכורים בפסטיבל הקולנוע היוקרתי של לונדון שייפתח ב-9 באוקטובר ויציין את השנה ה-57 לקיומו.

”הנוער”: המחאה החברתית מעולם לא נראתה כל כך כואבת. ביקורת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הנוער"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד במסגרת הנוכחות הישראלית של הפסטיבל, יוקרן בו, מחוץ למסגרת התחרותית, "כנס העתידנים" המדובר של הבמאי הישראלי זוכה גלובוס הזהב ("ואלס עם באשיר") ארי פולמן. נוסף על כך, במסגרת הקרנות סרטים בנושא אהבה, יוקרן הסרט הקצר "לזכור ולא לשכוח" בבימויו של אסף מכנס, העוסק בנער בתול היוצא עם משלחת התיכון לפולין, ובמהלך המסע מתאהב בבת כיתתו.

הנוער עוסק בסיפורה של משפחה ממעמד הביניים ממרכז הארץ,שנקלעת לקשיים כלכליים עקב פיטוריו של האב ממקום עבודתו, דבר המשבש את מרקם היחסים העדין במשפחה. יקי ושאול, שני האחים המתבגרים מרגישים שהם לא יכולים לעמוד מהצד ולראות את משפחתם מתפרקת. העובדה שיקי התגייסלאחרונה לצבא ומחזיק בידיו נשק, מאפשרת להם לקחת את גורלם לידיהם ולהפוך מנערים לגברים.

  • עוד באותו נושא:
  • הנוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully