וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי סאקהוף: "הייתי עדה להרבה שיחות חולין על סקס". ראיון

היא כוכבת אקשן שיודעת לירות ברובה צלפים ומתמחה באמנויות לחימה, אבל דבר לא הכין את קייטי סאקהוף לאתגר שחוותה בצילומים של "רידיק" - להיות האישה היחידה על הסט

יח"צ - חד פעמי

חוק הוליוודי עתיק קובע שכל סרט אקשן טוב זקוק לצלע נשית שתאזן את מנת הטסטוסטורון, תשמש פוטנציאל רומנטי לגיבור ותוסיף חן ופנים יפות על רקע מרחץ הדמים. בסרט החדש "רידיק", לצידו של הכוכב וין דיזל, ממלאת את המשבצת המבוקשת השחקנית קייטי סאקהוף. סאקהוף כבר צברה קהל מעריצים אדוק הודות לתפקיד קפטן קארה "סטארבאק" ת'רייס בסדרה "בטלסטאר גלקטיקה", כך שנקודת זכות בולטת בז'אנר המדע בדיוני כבר נתנה לה פור בקרב הקהל.

סאקהוף מגלמת ב"רידיק", סרט ההמשך השני בסאגת "פיץ' בלאק", את דאהל, עזר כנגדו של מי שמגיע לכוכב השומם של האסיר הנמלט ריצ'ארד ב. רידיק (דיזל) כדי ללכוד אותו ולהשיג נקמה. מעבר לסצנות האקשן, נראה כי חרף הנתונים הפיזיים המזמינים לא בהכרח יש לה עניין בבני המין השני, מה שבוודאי ישמח את המעריצות הלסביות שלה. "שאלתי את המפיקים אם יש דרך לאמוד כמה צופות גאות יגיעו לאולמות הקולנוע כשהסרט ייצא משום שהנחתי באופן טבעי שזה מה שעזר לי לקבל את התפקיד מלכתחילה", היא מודה בראיון לקידום הסרט בבברלי הילס. "עבור הדמות שלי מיניות היא עניין מאוד יצרי והיא עושה מה שמרגיש נכון באותו רגע, אנחנו לא באמת יודעים מה היא מעדיפה במיטה, אולי באמת היא חושקת ברידיק".

איך הרגיש להיות האישה היחידה בקאסט?

"הייתי נציגת האסטרוגן במשך עשרת השבועות שצילמנו במונטריאול והייתה עדה להרבה שיחות חולין על סקס ותנוחות וכל מיני מונחים שבכלל לא הבנתי. עד שיום אחד פשוט ביקשתי מהחבר'ה להירגע עם הדיבור המלוכלך, כי אני בת ויותר מכל רגע אחר בחיי, שם הבנתי את ההבדלים המהותיים בין גברים לנשים. אבל האינטראקציה עם כל השחקנים האחרים הייתה נהדרת, הם הפכו למעיין אחים גדולים שלי שהגנו עליי לאורך כל תקופת הצילומים. ולכל הגברים שקוראים את הכתבה, שתדעו שאנחנו הנשים בוטות הרבה יותר, אבל פשוט לא לידכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיש היחידה בקאסט. מתוך "רידיק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על מה דיברתם חוץ מסקס?

"מכל הפרויקטים שעשיתי בקריירה שלי, העיסוק בשיער שלי לטובת הסרט היה אדיר. לנשים לא אכפת וזה לא מעניין אותנו עד כדי כך, אבל הגברים בסט ניהלו דיונים ממושכים במשך שבועות באיזו תסרוקת אני צריכה להתהדר, זה היה מטורף. בהתחלה קיצרו את השיער שלי ואז ביקשו לשים לי תוספות לטובת נפח. מה שכן, אני כלל לא מאופרת בסרט. כולנו רוססנו בספריי לשיזוף שיתאים לרקע הצהבהב בסרט וזו התוספת המלאכותית היחידה שיש עליי".

את אישית חובבת מדע בדיוני ואקשן?

"לחלוטין, זה מה שחיבר ביני לבין אבא שלי כשהייתי ילדה. הוא הראה לי את 'הטורף' כשהייתי בת 7 והשביע אותי לא לספר לאמא שלי. הערצתי את שוורצנגר וסטאלון וצ'אק נוריס והפכתי לטומבוי, עד שאבא שלי החליט להראות לי את 'הנוסע השמיני' עם סיגורני וויבר – ואז גיליתי שגם נשים יכולות לכסח".

סאקהוף בת ה-33 החלה לשחק בגיל 18 ומהר מאוד הפכה מזוהה עם תפקידים בסדרות וסרטי מדע בדיוני, אקשן ומתח, בין היתר בתור דנה וולש בעונה האחרונה של "24", חוקרת ב"CSI: זירת הפשע" בשנת 2000 ובתור הנבלית הסייבורגית בעיבוד משנת 2007 לסדרה "האישה הביונית" – שלא שרדה יותר מדי. כיום היא מככבת בדרמת הפשע "לונגמייר", שרק השבוע חודשה לעונה שנייה, וממשיכה בגיחות למסך הגדול כמו בסרט האימה "רעש לבן 2", שם, בין היתר, התאהבה במפיק הסרט סקוט ניימאר – לו היא מאורסת כעת.

לראיון היא מגיעה בשמלה מחמיאה עם מראה נשי ורך, אך אי אפשר שלא לנסות ולפענח היכן מסתתרת אותה כוכבת אקשן שרירית, המוכרת מהמסך. "התאמנתי לא מעט בשנים האחרונות ויצא כך שמכל מיני סדרות בהן השתתפתי אספתי כישורים חדשים באמנות לחימה", היא מספרת. "עבור הסרט הזה הייתי רק צריכה ללמוד כיצד לירות ברובה צלפים, שרק לסחוב אותו בקופסה זה משקל של קרוב ל-30 קילו שנשאתי עליי. רציתי שהדמות תיראה מיומנת. זה דבר שנותן לי הרבה סיפוק בעבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קייטי סאקהוף. Frederick M. Brown, GettyImages
לא בריונית במציאות. קייטי סאקהוף/GettyImages, Frederick M. Brown

"לוהקתי בשלבים מוקדמים יחסית של העבודה על הסרט וככל ששמעתי על עוד שחקן גברתן שרירי וגבוה שמצטרף לצוות, נלחצתי שאני אראה לידו כמו ילדה קטנה עם ה-1.65 מטר גובה שלי", היא מספרת.. "לבמאי היה חשוב שאני אראה כאילו יש ביכולתי להרוג כל אחד מהגברים הללו והייתי צריכה להעלות מסת שריר של כ-10 ק"ג. אכלתי למעלה מ-5000 קלוריות ביום והכל כמעט כתוצאה מגושי חמאת בוטנים טבעונית שהטיסו לי במיוחד לסט".

לאן נעלם המשקל?

"מיד לאחר צילומי הסרט התחלתי את 'לונגמייר' בניו מקסיקו והמפיקים נבהלו כשראו איך גדלתי משמעותית מאז שצילמנו את פרק הפיילוט. זה היה בעייתי מבחינת ההמשכיות. אז נאלצתי להירשם למסגרת של שומרי משקל למשך חודש כדי לחזור לפיגורה המקורית שלי. אני חייבת להודות שלהעלות משקל היה כיף גדול".

מי הן גיבורות האקשן המועדפות עליך?

"אהבתי את לינדה המילטון בסרטי 'שליחות קטלנית' ואת לוסי לולס עם 'זינה הנסיכה הלוחמת'. בתור נערה צפיתי ב'באפי ציידת הערפדים' וחלמתי להיות שרה מישל גלר. אני תמיד ערה לאחריות ולהשראה שהדמויות שלי מעניקות. אני לא רוצה שהן יהיו הכי יפות או הכי חטובות, אלא שתהיינה אמיתיות כך שילדות קטנות ירגישו שהן יוכלו לדמות אותן".

"רידיק": אקשן לא רע ועלילה מטומטמת
וין דיזל: "אני בטוח שאהיה כוכב הקולנוע הכי גדול בעולם"

מה חשבתם על "רידיק"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully