וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אמנדה פאלמר תופיע בישראל

המוזיקאית והיוצרת המוערכת תגיע להופעה ראשונה בישראל שתתקיים ב-23 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב. לאחרונה עלתה לכותרות לאחר שכתבה שיר אהבה לאחד המחבלים מבוסטון

עכשיו זה רשמי: המוזיקאית והפרפורמרית המוערכת אמנדה פאלמר, אייקון פורץ גבולות ומי שהייתה חצי מהצמד The Dresden Dolls, תגיע לראשונה להופיע בישראל ב-23 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב. פאלמר (או כפי שהיא קוראת לעצמה, "אמנדה פאקינג פאלמר") החלה את הקריירה המוזיקלית שלה כפסנתרנית, כותבת השירים וסולנית צמד הפאנק-קברט הדרזדן דולס. היא גם חצי מההרכב Evelyn Evelyn ומתחזקת בעצמה קריירת סולו מצליחה תחת השם "אמנדה פאלמר ואורקסטרת הגניבה הגדולה".

פאלמר הרוויחה את התדמית הפרועה שלה בעמל רב של "פליטות פה" ונטייה בלתי פוסקת להוכיח שביכולתה לשחוט כל פרה קדושה באשר היא. את יחסיה עם בעלה, הסופר ניל גיימן היא מנהלת בפומבי דרך הבלוג האישי וחשבון הטוויטר שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנדה פאלמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2007 סיפרה חשפה פאלמר ש היא בי-סקסואלית והצהירה בבלוג שלה כי עברה הפלה בגיל 17 כמו גם נאנסה במהלך דייט כשהיתה בת 20. אלבומה האחרון שיצא בשנת 2012, "Theatre Is Evil", יצא בלייבל העצמי שלה בעזרת מימון גולשים דרך אתר קיקסטארטר - בסך של 1.2 מיליון דולר. למעט הורדה חינמית של האלבום וכניסה להופעותיה של פאלמר, חלק מהתורמים קיבלו את האפשרות לצייר על גופה העירום.

פאלמר עלתה לכותרות לאחרונה כאשר לאחר הופעה בפסטיבל גלסטונברי האחרון, הצהובון הבריטי דיילי מייל בחר לציין את העובדה שאחד משדיה של פאלמר "הציץ" מחולצתה. פאלמר תיעלה את הזעם לשיר בשם "דיילי מייל היקר", בו היא מלגלגת לצדקנות של הצהובון וגם לעובדה שהוא ממשיך לפגוע בנשים ובדימוי הגוף שלהן ולהפלות בין אמנים על בסיס המגדר שלהם. במהלך הביצוע הורידה את הקימונו שלבשה ונותרה בעירום מלא על הבמה, וכך ביצעה את השיר עד לסיומו.

בחודש אפריל האחרון הרגיזה פאלמר לא מעט אנשים, זאת לאחר שהגיבה בחוסר רגישות לפיגוע הטרור שביצעו זוג אחים בבוסטון. פאלמר פרסמה שיר בבלוג שלה שככל הנראה נכתב עבור ג'וחר צ'ארנייב, אחד מהמחבלים. "שיר לג'וחר" כלל טקסט כמו "אינך יודע כמה אורגזמית יכולה להיות שאיפת חמצן עד שאתה מתחבא מתחת למים", או "אינך יודע כמה זמן הבטרייה של האייפון שלך יקר עד שאתה מתחבא בתחתית של סירה".

לישראל, כאמור, פאלמר מגיעה זו הפעם הראשונה, לאחר שמועות רבות בנושא שהיא עצמה עודדה כשצייצה בטוויטר שלה בחודש יולי האחרון "תל אביב, לא מבטיחה, אבל בואו רק נעמיד פנים שאני הולכת לקיים הופעת סולו באוקטובר הקרוב בתל אביב. באיזה מקום? בארבי? תמונע? היט מי". על הבאתה של פאלמר ארצה אחראים חברת ההפקות ICP Concerts (לייארס, מרקורי רב, ג'וני ווינטר)בשיתוף עם נרנג'ה (ביץ' פוסילס, ג'ואנה ניוסום, קלקסיקו, אוף מונטריאול).

מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 149 שקלים במכירה מוקדמת וניתנים לרכישה באתר e-tickets.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully