וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב הבא": עכשיו כבר יש תאריך

10.9.2013 / 18:35

ריאליטי הכשרונות החדש של זכיינית קשת, שיחליף את "כוכב נולד" לאחר עשר עונות, יעלה לשידור ביום שלישי הבא, ה-17 בספטמבר

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, ראיון: נועה הרשקוביץ

אחרי שבועות של ניחושים והערכות, כעת כבר יש תאריך - "הכוכב הבא", ריאליטי הכשרונות החדש של הזכיינית קשת, יעלה לשידור ביום שלישי הבא בשעה 21:00. כבר הערב בשעה 21:00, כחלק ממה שהוגדר בזכיינית כ"ניסוי כלים", ישודרו מספר דקות של התכנית, במהלכן צפויה להתבצע "הרמת מסך" שתבדוק את תפקוד אפליקציית ההצבעות שבאמצעותה ידרגו הצופים את המתמודדים, ובין היתר יקבלו משקל משמעותי בהחלטה האם אלה יעברו לשלב הבא.

על הנחיית התכנית החדשה אמון אסי עזר, שמזוהה בעיקר עם "האח הגדול", תכנית הדגל של הזכיינית, כאשר צביקה הדר שהנחה את "כוכב נולד" במשך עשור עבר לפאנל השופטים לצד ריטה, אייל גולן, ואיש יחסי הציבור רני רהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי "הכוכב הבא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההצבעות מצד הצופים, כאמור, יחלו כבר בשלבי האודישנים הטלוויזיוניים, בהם ישתתפו מתמודדים שעברו סינון ראשוני על ידי השופטים. על פי ההפקה, "המתמודד יחל לשיר מאחורי מסך ענק וסגור, בליווי פסנתר בלבד, כאשר הוא אינו רואה לנגד עיניו את השופטים או את הקהל. עם תחילת השיר, הצופים בבית יתחברו לאפליקציה ויהיה עליהם להחליט, בזמן אמת, האם המתמודד עובר או לא עובר. ברגע שהמתמודד יגיע ל-75% הצבעות 'עובר' ומעלה (קולות הצופים והשופטים יחד) – המסך ייפתח והוא יעבור לשלב הבא".

ובינתיים ב"אקס פקטור" המתחרה: בר רפאלי מפלרטטת עם סיימון קאוול

ההחלטה על השינויים בפורמט ובהרכב השופטים התקבלה בתום עונת העשור, שלא הצליחה להשתוות לקודמותיה מבחינת נתוני רייטינג ובאזז. כמו כן, עזבו את התכנית משה פרץ שעבר ל"אקס פקטור" של הזכיינית המתחרה רשת, גידי גוב ומירי מסיקה. בשנים האחרונות סבלה התכנית מטלטלות נוספות בפאנל השופטים, כאשר מרגלית צנעני עזבה בשל פרשת הפלילים בה היתה מעורבת, בעוד שיאיר ניצני פרש כעבור עונה אחת בלבד.

מצפים לעליית "הכוכב הבא"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully