וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 50 שנה: "אלדורדו" חוזר כמחזמר עם מירי אלוני ומני פאר

30.9.2013 / 12:51

מחזהו של יגאל מוסינזון שהיה ללהיט קולנועי גדול ב-1963 בבימויו של מנחם גולן ובהשתתפות גילה אלמגור וחיים טופול, חוזר אחרי יובל לבמות. "אני מתרגש, זאת יצירה חשובה"

"אלדורדו" חוזר לבמות – ובגדול: אחד הסרטים המצליחים של שנות ה-60, שבוסס בעצמו על מחזה בתיאטרון האהל שכתב יגאל מוסינזון, צפוי לעלות בעוד כחודש בתיאטראות שונים בארץ, כאשר בין השחקנים הראשיים יופיעו בו מני פאר, הזמרים מירי אלוני ומוצי אביב ("מלכות החרמון") ולהקת בלט פאנוב. "אלדורדו", סיפורו של איש העולם התחתון יפואי שמתקשה לצאת מעולם הפשע, חגג יובל ביוני האחרון בערב מיוחד בסינמטק. גולן, שביים גם את הסרט, מביים ומפיק גם את הגרסה הנוכחית.

שיר הנושא של "אלדורדו"

"לפני חודש וחצי התחלנו בהפקה", סיפר גולן לוואלה! תרבות. " אלדורדו שביימתי היה להיט גדול בתיאטרון אהל, וכתב את זה יגאל מוסינזון. כעבור שנתיים עשיתי את הסרט, ואז ליהקתי את גילה אלמגור ואת חיים טופול לתפקידים הראשיים. זה מכר קרוב למיליון כרטיסים".

לדבריו, הסיבה להפקה נעוצה בהצלחת המחזמר הבימתי על פי שיתוף פעולה אחר שלו עם מוסינזון – "קזבלן". "ההצגה והסרט החזיקו מעמד יפה מאוד והרבה אנשים זוכרים אותם לטובה, וכאשר ראיתי את ההצלחה של המחזמר 'קזבלן' עכשיו - ואני עשיתי גם את 'קזבלן' בקולנוע - אז החלטתי שיש מקום לעשות מחזמר גם ל'אלדורדו'. הסיפור מצוין, בסגנון המחזמר 'שיקגו' על העולם התחתון שהיה ביפו בשנות ה-60 שעברו. זה יסתובב בכל הארץ, ועכשיו אנחנו בחזרות האחרונות. אני מתרגש, זאת יצירה חשובה שחוזרת ואני מאמין שהיא תמשוך את הקהל באותה מידה כמו לפני חמישים שנה".

מחכים ל"אלדורדו"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully