וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפה והטלפיים חוזרים: אלבום חדש בחודש הבא

3.11.2013 / 14:15

"תחת", כך ייקרא האלבום החדש של אסף גברון, אהד פישוף ורם אוריון, המשחררים ביחד אלבום אחת לשש שנים. האלבום יצא בדצמבר וילווה בהוצאות דיגיטליות של אלבומיהם הקודמים

עכשיו זה רשמי: ההרכב האהוב הפה והטלפיים, בו חברים רם אוריון, אסף גברון ואהד פישוף, יחזור כהרגלו בקודש עם אלבום חדש וחמישי במספר, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. שם האלבום החדש יהיה "תחת" והוא ייצא בתחילת חודש דצמבר הקרוב, שש שנים לאחר קודמו, "קליגרו".

האלבום הינו חלק מההתחייבות שלקחו על עצמם חברי ההרכב בשנות ה-80 של המאה הקודמת – להוציא אלבום מדי שש שנים עד גיל 80, והוא עומד בשאר כללי הקוד שניסחו לעצמם חברי ההרכב עוד בראשית דרכם: "תחת" מתהדר באותה העטיפה כמו אלו שקדמו לו והוא כולל בין השאר את אורגניות הקסיו; מופיע בו שיר הנושא את שם האלבום הקודם; שיר קצר; שיר סופני; שיר הבא בטענות אל בנות המין היפה בגוף שני; וגרסת כיסוי פטריוטית שנושאת בחובה מסר סמוי. וגם הפעם, כך הם מבטיחים, חברת התקליטים שלקחה על עצמה להוציא את האלבום תפשוט את הרגל.

בנוסף, "תחת" ייצא במארז מיוחד (בשיתוף פעולה של החנויות/לייבלים אוגנדה מירושלים וסירופ מחיפה) שיכלול תקליט ויניל, דיסק וקוד להורדת האלבום באינטרנט.

כמו כן, במהלך החודש הקרוב יצאו מחדש מהדורות דיגיטליות של כל אלבומי הפה והטלפיים הקודמים: ב-3 בנובמבר ייצא האלבום "בין הים והביצות" (1989), ב-10 בנובמבר ייצא "הפה והטלפיים בחלל" (1995), ב-17 בנובמבר ייצא האלבום "ירושלים" (2001) וב-24 בנובמבר ייצא "קליגרו" (2007). ההוצאות המחודשות יכללו שירים להורדה בחינם, שירי בונוס ואלבומים מלאים להורדה במחיר מוזל. בתחילת ינואר 2014 יתקיימו אירועי השקה לאלבום בירושלים, חיפה ותל-אביב. תוכן האירועים חסוי בשלב הזה.

"יש משהו בדינמיקה ובווייב של הדבר הזה שנקרא הפה והטלפיים, שזה כל פעם קורה שוב, למרות המרווחים הגדולים של הזמן והשינויים", סיפר אוריון לוואלה! תרבות בחודש פברואר שעבר, עת השלישייה החלה לעמול על איסוף החומרים וההקלטה באולפנו הביתי. "אין בנו שום צורך או ניסיון לייצר את הווייב הזה, זו אינטראקציה טבעית בין שלושתנו והיא קורית באופן ספונטנית. מה שכן, מייצרים בצורה מאוד קפדנית את הנסיבות לכך שהיא תקרה".

מתרגשים לקראת האלבום החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully