וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן במשדר וואלה!: "לא יקום תחליף לאריק"

27.11.2013 / 10:14

גפן סיפר שהיה לו הכבוד להקליט לאורך השנים שני שירים לצד איינשטיין. ישראל גוריון, שהכיר את אריק כבר בשנות ה-60' סיפר שאיינשטיין היה "בחור צעיר שיודע הכל"

מערכת וואלה!

הזמר אביב גפן ספד הבוקר (רביעי) במשדר המיוחד בוואלה! לאריק איינשטיין שהלך אמש לעולמו ואמר ש"לא יקום שיהיה דומה לו". גפן, בנו של יהונתן גפן שהיה מחבורת "לול" אותה הנהיגו בשנות ה-70' בעיקר איינשטיין ואורי זוהר, סיפר שהוא היה בהלם למשמע ההודעה על מותו בגיל 74 של איינשטיין. "אריק היה שם כבר שהייתי מאוד קטן, כילד, הוא תמיד היה שם", סיפר גפן שבהמשך הקריירה שלו הקליט עם איינשטיין שני שירים: "לבכות לך" ו"יומן מסע".

"הייתה לי הזכות לעבוד לצדו ולהקליט איתו שירים" סיפר גפן, " יש לו סוג של עומק בקול, הטון של הקול". גפן הוסיף שכששמע על דבר מותו של הזמר, היה בהלם. "לעבוד איתו זה נע בין התרגשות עד דמעות וצחוק עד דמעו, הוא דמות מאוד כובשת עם הרבה הומור עצמי".

אריק אינשטיין - 1939 - 2013:
אריק איינשטיין - פסקול חייו. האזינו
פרס על איינשטיין: "שיריו ימשיכו לנגן חיים ותקווה"
"כמו טייפון רגש ענקי": רועי בר נתן נפרד מאריק איינשטיין

אריק איינשטיין. יח"צ,
"היה עניו בשירה, כמו גם בשירה". איינשטיין/יח"צ

גם הזמר ישראל גוריון ספד לאיינשטיין וסיפר על רגע ההיכרות ביניהם. "הוא היה בחור צעיר שיודע הכל", סיפר גוריון במשדר וואלה! "אריק היה מקסים מהיום הראשון והתחברנו אליו מיד", תיאר גוריון את ההכרות עמו בשנות ה-60'. "היה לו ידע עצום כבר אז לגבי מה שהתרחש במוזיקה. הוא 'שנסונייר', הוא סיפר את המנגינה. היה לו טון חם, כמו שהוא היה עניו בחייו, כך גם בשירה".

הזמר אריק סיני סיפר שאתמול נודע לו על לכתו של איינשטיין במהלך הופעה. "מצד אחד, צריך להמשיך בהופעה, מצד שני, הקהל היה בשוק ואני עמדתי שם נבוך", סיפר. סיני סיפר שאהב את איינשטיין "אהבת נפש": "הוא ה'מנטור' של כולנו, אנחנו כמו חניכים שלו, למדתי ממנו הרבה", סיכם.

איינשטיין מת אתמול בשעות הערב בגיל 74 לאחר שסבל ממפרצת באבי העורקים. ארונו יוצב היום בשעה 14:00 בכיכר רבין בתל אביב, ומשם ייצא מסע הלוויה בשעה 17:00 לבית העלמין טרומפלדור בעיר.

ואיך אתם זוכרים את אריק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully