וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט סטודנטים ישראלי התקבל לפסטיבל סאנדנס

11.12.2013 / 16:45

"אני חושב שזה הכי קרוב לאיך שהצילום נראה", סרטו של יובל המאירי, יתחרה במסגרת הסרטים הקצרים בפסטיבל הקולנוע העצמאי היוקרתי

נציגות ישראלית נוספת בפסטיבל סאנדנס: "אני חושב שזה הכי קרוב לאיך שהצילום נראה", סרטו של יובל המאירי, התקבל לתחרות הרשמית לסרטים קצרים בפסטיבל הקולנוע שיתקיים בין התאריכים 16-26 בינואר 2014 ביוטה, ארה"ב. יותר מ-8,000 סרטים קצרים נשלחו השנה למשרדי הפסטיבל, מתוכם 60 בלבד נבחרו להשתתף בתחרות זו.

סרטו של המאירי, שנוצר במסגרת לימודיו בחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל-אביב, הינו שילוב בין יצירה דוקומנטרית ואקספרימנטלית, המתארת את יומה האחרון של אמו של המאירי באמצעות האנשה של אובייקטים סטטיים.

הסרט כבר הציג בפסטיבל סאן סבסטיאן, פסטיבל הוט דוקס, פסטיבל בוסאן, פסטיבל ירושלים ופסטיבל נאשוויל, בו זכה בשני פרסים נוספים.

זוהי לא הנציגות היחידה לישראל בפסטיבל: בשבוע שעבר הוכרז כי כלולים בו שני סרטים תיעודיים מישראל. "הנסיך הירוק" ("The Green Prince"), בבימויו של נדב שירמן ("חדר חושך", "מרגל השמפניה"), יפתח את תחרות ה-World Cinema Documentary של הפסטיבל, וסרט מקומי נוסף שהתקבל לתחרות הוא "לכודים ברשת" ("Web Junkies"), בבימוי שוש שלם והילה מדליה ("למות בירושלים", "רוקדים ביפו"), שזכה בפרס השופטים בפסטיבל ירושלים האחרון ושודר בערוץ יס דוקו (שני הסרטים הופקו עבור הערוץ) באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully