וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FX רכשו את הסדרה של גידי רף

12.12.2013 / 10:59

לאחר רכישת פיילוט של הסדרה, הודיעה רשת הטלוויזיה האמריקאית החשובה ("אימה אמריקאית", "לואי") על רכישת עונה שלמה של "Tyrant", סדרה העוסקת במזרח התיכון

עוד הישג מרשים לתעשיית הטלוויזיה הישראלית בכלל, ולגידי רף (יוצר "חטופים") בפרט: אתר Vuture מדווח היום (חמישי) כי רשת FX המצליחה, המשדרת סדרות כמו "ילדי האנרכיה", "לואי", "פילדלפיה זורחת" ו"סיפור אימה אמריקאי", הזמינה עונה מלאה של "Tyrant", סדרה חדשה שרף אחראי לקונספט שלה. הסדרה פותחה על ידי הווארד גורדון, שאחראי לעיבודה של "חטופים" ל"הומלנד", וכן על ידי קרייג רייט שלקח חלק בעבר בסדרות כמו "עמוק באדמה" ו"אבודים". לפני כשנה הוכרז על צאתה לדרך של הפקת פרק הפיילוט עבור הסדרה, וכעת נראה כי הניסיון עלה יפה.

"Tyrant", בה ישמשו רף, גורדון ורייט כמפיקים ראשיים ביחד עם הזרוע הבינלאומית של שידורי קשת (מנכ"ל קשת אבי ניר וסמנכ"ל התוכניות רן תלם יוגדרו כמפיקים שותפים אחראים), תעקוב אחר סיפורה של משפחה אמריקאית פשוטה הנשאבת בעל כורחה אל תוך מערבולת פוליטית במדינה מזרח תיכונית מסוכסכת. רף כבר כתב את התסריט לפרק הפיילוט, שיצולם באביב 2013. חברת ההפקה האחראית על הסדרה היא Teakwood Lane של גורדון, שעובדת תחת מחלקת הטלוויזיה של פוקס המאה ה-21. בסדרה יככבו בין היתר שחקנים ישראלים - מורן אטיאס, אשרף ברהום וסלים דאו, ששיחקו גם בפיילוט. ייתכן כי חלקים מ"Tyrant" אף יצולמו בישראל.

במקביל, בחודש שעבר נודע כי "Dig", עוד סדרה אמריקאית של רף בהפקת קשת, הנוגעת לחפירות ארכיאולוגיות בירושלים, תופק עבור ערוץ USA Network מבית NBC.

איך נשמע לכם הקונספט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully