וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחשת בסירים 11: לחם ושעשועונים

2.1.2014 / 8:03

נתן מנסה להפיק שעשועון בישול תימני והתאומות חביב הופכות את אבא שלהן לכוכב הקריפי ביותר בטלוויזיה: "בלוג רויאל שף"

יח"צ - חד פעמי

ששת שפשפינו ממשיכים להעתיר על אנגליה את התוצרת הטלוויזיונית שלהם, בתקווה שאחד מהם יהפוך להיות השף העירום הבא ירחם השם. בפרקים הקודמים התוודענו לתכנית השידוכים של מריה, שזיווגה בהצלחה אורי גוטליב מבוהל עם פליטת "היפה והחנון" בתנאי שבי; תכנית הצעות הנישואים של גבאי, שתהפוך את היום המאושר בחייך למהומת קבבים שנועדה לקדם את ספר הילדים "השועל שלמד להקשיב"; ותכנית הילדים של בינו, בכיכובו של יובל המבולבל בתפקיד עגבנייה. צוות האקזקטיוטיובז עוד שרועים המומים במושביהם, מנסים לעכל את פסטיבל המופת הזה, אבל אין זמן להתאושש: עוד שלוש תכניות בישול לפנינו. ועדיין לא ראיתם אפילו את התכנית של נתן.

התכנית של נתן: "מאסטר נתן"

אם הפיילוטים הקודמים בתחרות עוד נראו כמו משהו שצולם ונערך על ידי אנשים בהכרה, הרי שהתכנית של נתן היא כבר סיוט טלוויזיוני עטוף בווילונות קרפ אדומים על תקן תפאורה. "בתכנית אנחנו לוקחים שלושה שפים גדולים והופכים אותם לקטנים", מבהיר נתן את הפורמט, ואל האולפן של "מאסטר נתן" נגררים שלושה שפים מכובדים, כולל פרנק אזולאי הנושא את התואר "השף שבישל בהכי הרבה תכנית טלוויזיה". כמיטב המסורת התימנית, הפיילוט נעשה בתקציב של 12 ¤ בלבד ונערך על ידי חתול שהונח על המקלדת.

במהלך התכנית נדרשים השפים לבשל מאכלים תימניים כשנתן צורח דברים לא ברורים ברקע, ומדי פעם הוא מושך וילון בפינה וצועק "זכית בסיר", וברקע הקריין המשועמם מרעים בדרמטיות: "הקובנה! של פרנק! נשפכה! האם יצליח! לדחוס אותה פנימה!". "לא הבנתי למה הוא פתאום זכה בסיר", לוחש המפיק האנגלי בשעת הצפייה, והמפיקה מסבירה לו: "אין סיבה, פשוט נגמר להם הזמן". הפרס לשף הזוכה: "מיליון שקל וטיסה מסביב לעולם באוניית מג'ימיקס", מכריז נתן. הטוויסט: ריקודים תימניים שפורצים מדי פעם לאולפן. המבוכה: רבה. "לדעתי שעשועונים התימנים הולכים לכבוש את העולם", מסכם נתן בכובד ראש. ממש עוד דקה זה קורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכית במגבת. הפיילוט של נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובת הצוות הבריטי: הלם. דרוש צוות רפואי כדי לחלץ אותם מהקיפאון בתום הקרנת הפיילוט. "לא כל כך... הבנתי... מה... הפואנטה..." מחרחר המפיק. גם נתן, האמת, לא לחלוטין מרוצה ממה שראה. " רק היום הבנתי כמה אני נראה גרוע", הוא מגלה באכזבה, "וגם הסגנון דיבור שלי לא יפה, אני בולע מילים. אני בעצמי לא הבנתי את עצמי". כי זה מה שמרתיע צופים מול תכנית עם וילונות נשלפים באקראי מול ריקודים תימניים על רקע צווחות בתפאורת קרפ מתפוררת: הדיקציה.

התכנית של חנוך: "ארוחה מהסרטים"

אחרי חזון הסוריאליזם של נתן, מגיע הפיילוט של חנוך, עם הקונספט הכי בנאלי שיש: בישול, במטבח מצולם, עם אורח, רצוי מפורסם. המפיקים נושמים לרווחה. האורח בפיילוט הוא יהודה ברקן, שמקפיד להכריז בהומור בכל ארבע שניות "אם אשתי הייתה רואה אותי קוצץ בצל...! אם אשתי הייתה רואה אותי מערבב רוטב...! אם אשתי הייתה רואה אותי מניח קיסם...!" וכולם מתגלגלים מצחוק. הצוות האנגלי זוכה כאן לצפות, לראשונה בחייהם, בקטעי וידיאו מיתולוגיים מתוך הסרט "סלבריישן אין דה סנוקר", ולקראת סוף הפרק הפתעה – חנוך מביא לאולפן את מושון. אח אם אשתו של יהודה ברקן הייתה רואה את מושון. גם היא הייתה אומרת למי לעזאזל אכפת. "ורי ביוטיפול!" שואגים המפיקים ומוחים דמעת בינוניות מעיניהם. גאווה.

תגובת הצוות הבריטי: כאמור, עפו. חנוך זוכה במשימה ואנגליה קיבלה הזדמנות חד פעמית להפיק תכנית בישול, במטבח מצולם, עם אורח, רצוי מפורסם, והכול פרי דמיונם הקודח של הישראלים. "הומלנד", זוזו הצדה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי מתעסק? זה יהודה! הפיילוט של חנוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכנית של התאומות חביב: "קרב תאומות"

ושוב אבא דוד ובניו נקרא לשדוד את ההצגה מבנותיו. הפיילוט מציג דו-קרב בין שתי הבנות, אותו מנחה האב האוהב שצורח עליהן "אתן באמצע קרב! להילחם! תראי לה!" ומסרב להרפות עד ששתי משושי חייו יהיו שסועות לגזרים. הוא מתרוצץ ברחבי הפרק כסנאי זעיר ורצחני, והמפיקים האנגלים מתמוגגים. ככה בדיוק הם דמיינו את המזה"ת כשאמרו להם "באים לפה מישראל להראות לכם פיילוט". שימו לאבא חביב סכין בין השיניים וגמל בין הרגליים ויש לכם סדרה בונבון.

תגובת הצוות הבריטי: שוק, דו-קרב, סנאי המוות ומקבץ האנשים הכי לא פוטוגני בארץ על מסך אחד – מה יש לא לאהוב? אבל כאמור, חנוך ומושון כבר קטפו את הפרס עם הפיילוט המנצח. ותודה לחברי האקדמיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבא חביב. מחפש איפה להחביא את הבלוט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

  • עוד באותו נושא:
  • רויאל שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully