וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל סטריפ: "וולט דיסני היה אנטישמי"

8.1.2014 / 23:43

שחקנית הקולנוע המוערכת מרעידה את הוליווד ותוקפת את האבא של מיקי מאוס. זאת, על רקע הלהיט הקולנועי המצליח "להציל את מר בנקס" המציג את דיסני באור חיובי

יח"צ - חד פעמי

אמנם הסרט הטרי "להציל את מיסטר בנקס" מציג את וולט דיסני בלי להתייחס לפרקים האפלים יותר באישיות שלו, אבל יש בהוליווד כאלה שלא נותנים לנו לשכוח אותם. וכך, כלי התקשורת האמריקאים מדווחים כי אמש, הצהירה מריל סטריפ כי האבא של מיקי מאוס היה גם "סקסיסט – ואנטישמי".

את הדברים אמרה סטריפ במהלך טקס חלוקת הפרסים של The National Bord of Review, עת שהעניקה פרס לאמה תומפסון, המככבת בסרט (את דיסני עצמו מגלם טום הנקס). הצהרתה החריפה מעוררת רעש בהוליווד, כיוון שבאירועים מסוג זה, נוהגים המגישים והזוכים להסתפק בנאומים מנומסים ונמנעים מהצהרות שכאלה.

מריל סטריפ. Kevin Winter, GettyImages
לא שוכחת ולא סולחת. מריל סטריפ/GettyImages, Kevin Winter

אך סטריפ לא עושה חשבון, ובמהלך הנאום הזכירה כי דיסני עמד מאחורי לובי אנטי-יהודי בהוליווד, וכמו כן קראה ציטוטים ממנו שעלה מהם ניחוח שוביניסטי ומפלה נשים. כל זאת, כמובן, ברהיטות ובשנינות האופייניות לה.

סטריפ ותומפסון צפויות להיפגש שוב בטקס האוסקר – תומפסון אמורה כמובן לקבל מועמדות על "מיסטר בנקס", וסטריפ צפוייה לקבל אותה על "אוגוסט: מחוז אוסייג'", וזו תהיה הפעם ה-18 שבה היא זוכה בכבוד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully