וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרון פול מגלה מה חשב על הסוף של ג'סי ב"שובר שורות"

9.1.2014 / 14:30

זהירות - אם עדיין לא ראיתם את הסיום של "שובר שורות" הכתבה מכילה ספויילרים. אם ראיתם כבר, בטח תשמחו לקרוא מה חושב אהרון פול עלה בגורלו של ג'סי והאם יחזור לדמות

כשסדרת הספין אוף ל"שובר שורות", "Better Call Saul" תעלה סופסוף לשידור, גם כוכבי "שובר שורות", אהרון פול (שמגלם את ג'סי פינקמן) ובריאן קראנסטון (שמגלם את וולטר ווייט) רוצים להיות שם על הסט. למעשה, הסדרה החדשה תהיה מעין פריקוול ותתמקד בסיפורו של סול גודמן (בגילומו של בוב אודנקירק) עורך דינו של וולטר ווייט, אבל בימים שבהם עדיין לא הכירו. הסדרה עתידה להיכנס לשלבי הפקה מאוחר יותר השנה ותיכתב על-ידי וינס גיליאן, יוצרה של "שובר שורות" שכותב אותה יחד עם פיטר גולד. גיליאן אמר כי הוא נחוש לגרום לשני הכוכבים מסדרת האם לקפוץ לתפקידי אורח. בנוסף, מנסה גיליאן לרתום לתפקיד אורח גם את השחקן ג'ונתן בנקס שגילם את דמותו של מייק.

"בראין ואני נשמח להיות חלק מהסדרה החדשה הזאת אם רק ירשו לנו", כך אמר אהרון פול בראיון למגזין הרולינג סטון.
"מעולם לא התבטאתי לגבי 'שובר שורות', כי למה שאעשה זאת?", אמר פול בנוגע לדמותו שהיתה לאחת האהובות בסדרה. עם זאת, הוא מודה ששלח מייל לגיליאן בניסיון להשפיע על סופו של הדמות. "אני רק השחקן, ומה שהם עושים פשוט מושלם, אבל הרגשתי שאני עלול להתחרט על זה לעד אם לא אנסה לפחות לזרוק כיוון לגבי מה שאני הייתי רוצה שיקרה לג'סי. אז שלחתי להם כמה רעיונות בעניין איך כדאי לו להרוג את עצמו, כי לא רציתי שאף אחד אחר ייקח את חייו". אבל, פול מודה גם כי המכתב ששלח "היה איום ונורא ומאוד מורבידי".

"אני כל כך שמח שהם לא הקשיבו לי", הוא ממשיך ואומר בכתבה. "אני באמת מעדיף את זה ככה, כשג'סי פשוט מתרחק לו לעבר השקיעה כמו שבאמת קרה בסוף". ההסתלקות של ג'סי השאירה מספר מעריצים של הסדרה לא מסופקים בלשון המעטה, אבל פול עצמו נותר אופטימי מהסיום: "התחושה האישית שלי היא שהוא הצליח להימלט", אמר בראיון נוסף למגזין GQ, למרות שאפילו הוא בעצמו מודה כי תיאוריה זו אינה רציונלית בעליל. "בסופו של דבר, כמה נורא שזה נשמע, הולכים למצוא את טביעות האצבע של הילד הזה פזורות בכל רחבי מעבדת המת', ולמצוא אותו בתוך יום, שבוע או חודש. הוא גם הניצול היחיד מזירת הרצח של שני סוכנים פדרליים ומן הסתם יואשם ברצח שלהם".

עוד בנשוא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully