וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפלים צהובים: פרושיאנטה ורודריגז מקימים להקה חדשה

12.1.2014 / 11:40

יוצא להקת רד הוט צ'ילי פפרס ובוגר להקת מארס וולטה הודיעו על הקמת להקה חדשה בשם Kimono Kult. ועכשיו נסו להבין מה זה "אלקטרו-דאב-אפרו-ביט-אוונ-פריק וג'אז"

קבלו את הלהקה החדשה מבית מדרשם של שניים מהגיטריסטים היותר מוערכים בעולם הרוקנרול: ג'ון פרושיאנטה, שהיה בעבר חבר בהרכב רד הוט צ'ילי פפרז ועומאר רודריגז-לופז, שהיה חבר בהרכב המארס וולטה (שהתפרקה לפני כשנה), ממשיכים לעבוד על יחסי העבודה והחברות ביניהם והודיעו כי רקחו להקה חדשה שתיקרא Kimono Kult בה יהיו חברים נגנים מלהקות נוספות כמו Bosnian Rainbows, Blonde Swahili ועוד.

רודריגז-לופז ינגן על גיטרה, קלידים וכלי מיתר, טרי ג'נדר בנדר (מלהקת Le Butcherettes) תנגן על גיטרה ותשיר, ניקול טורלי (שכבר עבדה עם פרושיאנטה בעבר בהרכב Blonde Swahili) תנגן על באס, חצוצרה וקלידים וכמו כן תתרום קולות רקע, דנטה אדריאן וויט (מוכר גם בשם Dante Vs. Zombies) ינגן על גיטרה וקלידים, ליאנה ג'רונימו (חברה בלהקת הבנות The Like) תנגן על כינור, באס וחצוצרה ופרושיאנטה עצמו צפוי לנגן כמעט על כל הכלים, בהתאם למה שיתחשק לו באולפן – מעמד אותו הרוויח ביושר.

למרות שמדובר בהרכב בו חברים נגנים משלל להקות מוכרות יותר או פחות, זוהי לא הולכת להיות להקת אול-סטארס, כך מתעקשים רודריגז-לופז ופרושיאנטה שעבדו יחד בעבר במספר פרוייקטים אקספרימנטליים (כולל, כמובן, האלבום המשותף " Omar Rodriguez Lopez & John Frusciante" שיצא בשנת 2010). אי.פי הבכורה של ההרכב כבר הוקלט ועתיד לצאת במלואו ב-4 במרץ הקרוב ולפי דברי המשתתפים יכלול מוזיקה שהם מכנים "אלקטרו, דאב, אפרו-ביט,אוונ-פריק וג'אז". ובמילים אחרות - כל מה שהיפסטרים וליהיא האשטאג חולים עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully