וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבאח אל חיר נשמה: יניר האחמ"ש מגיע להתארח ב"ארץ נהדרת": צפו

30.1.2014 / 15:04

איתי זבולון, כוכב הלהיט הוויראלי "יניר האחמ"ש" מגיע להתארח במערכון מיוחד של "ארץ נהדרת", הפעם בדמות חדשה של מפתח אפליקציות. קבלו הצצה בלעדית לפני כולם

יח"צ - חד פעמי

האחמ"ש הכי אהוד בישראל מגיע ל"ארץ נהדרת": השחקן איתי זבולון שהפך לתופעה ויראלית בזכות המערכון בו גילם את דמותו של "יניר האחמ"ש", יתארח בפרק הקרוב של תכנית הבידור של קשת, שישודר ביום שישי ה- 31 בינואר בשעה 21:30.

השחקן הצעיר, (שנבחר לתופעה התרבותית של השנה החולפת של וואלה! תרבות) ישתתף במערכון קצר בשם ?קרב האפליקציות הגדול?, העוסק בסצנת יזמי ההיי-טק הצעירים שמחפשים את הרעיון לאפליקציה שתביא להם את המכה. הפעם זבולון לא יאחמ"ש ולא ישלחן את שולחן שש, אלא יופיע בתפקיד מטאור היי-טק יהיר ומנופח לצד שחקני הבית ערן זרחוביץ', רועי בר-נתן ויובל סמו.

יניר האחמ"ש בארץ נהדרת בקרב האפליקציות הגדול.
ואם הדוש הזה נראה לכם מוכר. איתי זבולון ב"ארץ נהדרת"

המערכון האחרון של זבולון נקרא "קניות לשבת עם חנה-מרים וחננאל-אברהם" והופץ דרך יוטיוב בתחילת החודש, כרגע עם קצת יותר מ-13 אלף צפיות, הישג יפה אך כזה שלא מתקרב להישג של מערכון הקאלט "יניר האחמ"ש", שרשם כמעט מיליון צפיות מאז עלה לראשונה לרשת בחודש אפריל בשנה שעברה וכולל את שאלת המחץ - "למה אני לא עמוס תמם?!".


מה חשבתם על "קרב האפליקציות הגדול" של ארץ נהדרת? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully