וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל צאת האלבום "תחת": הפה והטלפיים בשלוש הופעות

17.2.2014 / 14:31

הלהקה של רם אוריון, אהד פישוף ואסף גברון, שממעטת להופיע ומתאחדת להקלטת אלבום אחת לשש שנים, תחגוג את צאת אלבומה האחרון בהופעות בירושלים, חיפה ותל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רם אוריון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה משמחת למעריצים הוותיקים: הפה והטלפיים, הלהקה הבלתי נלאית של רם אוריון, אהד פישוף ואסף גברון, תשיק (באיחור קל) את האלבום "תחת", שיצא בסוף שנת 2013, בשלוש הופעות חגיגיות. הראשונה שבהן תתקיים ב-28 בפברואר בשעה 14:00 בבר אוגנדה בירושלים; לאחריה, יופיעו חברי ההרכב ב-1 במרץ ב-21:00 במועדון הסירופ בחיפה; ולבסוף יגיעו גם לאיזור המרכז, להופעה ב-6 במרץ בשעה 21:00 בבר אוגנדה בתל אביב. הכניסה לכל ההופעות חינמית.

האלבום "תחת" הינו חלק מההתחייבות שלקחו על עצמם חברי ההרכב בשנות ה-80 של המאה הקודמת – להוציא אלבום מדי שש שנים עד גיל 80, והוא עומד בשאר כללי הקוד שניסחו לעצמם חברי ההרכב עוד בראשית דרכם: "תחת" מתהדר באותה העטיפה כמו אלו שקדמו לו והוא כולל בין השאר את אורגניות הקסיו; מופיע בו שיר הנושא את שם האלבום הקודם; שיר קצר; שיר סופני; שיר הבא בטענות אל בנות המין היפה בגוף שני; וגרסת כיסוי פטריוטית שנושאת בחובה מסר סמוי. האלבום יימכר בהופעות ההשקה בשתי גרסאות: גרסת דיסק רגילה ב-40 שקלים, וגרסת מארז הכוללת גם את האלבום בתקליט ויניל ב-75 שקלים.

ההופעה האחרונה של להקת הפה והטלפיים התקיימה בשנת 2007, עם צאת האלבום הקודם של ההרכב, "קליגרו".

תחת: אלבום נפלא של להקה גדולה

מתרגשים לקראת ההופעות של הפה והטלפיים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully