וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחר הסמים של פיליפ סימור הופמן: "שלחו אותי לגמילה"

19.2.2014 / 13:34

רוברט וינברג, סוחר ההרואין שלכאורה מכר סמים להופמן, הכיר אמנים נוספים שהיו מכורים לסמים ונפטרו בטרם עת - איימי וויינהאוס וז'אן-מישל בסקיאט

פיליפ סימור הופמן. Danny Moloshok, GettyImages
"לא יכולתי להציל אותו". פיליפ סימור הופמן. צילום: Gettyimages/GettyImages, Danny Moloshok

רוברט וינברג, הקרוי גם רוברט אהרון, סוחר ההרואין החשוד כי מכר סמים לשחקן המנוח פיליפ סימור הופמן ביקש אתמול (שלישי) מבית המשפט במנהטן להישלח לתכנית גמילה בצו בית משפט במקום לכלא. וינברג בן ה-57 הוא מוזיקאי ג'אז יליד קנדה, שהכיר אמנים נוספים שהיו מכורים לסמים ונפטרו בטרם עת. בשנות ה-80 היה חבר של הצייר ואמן הגרפיטי ז'אן-מישל בסקיאט, שמת ב-1988 כתוצאה ממנת יתר וערבוב קטלני של קוקטייל סמים, ולאחר מכן הקליט עם איימי וויינהאוס. בנוסף, שיתף פעולה מוזיקלית גם עם וייקליף ז'אן. וינברג, לדברי עורך דינו, הוא מכור לסמים מזה זמן ממושך ולכן הקריירה המוזיקלית שלו נכשלה - מה שגרם לו לשקוע בדיכאון משמעותי ולהזניח את המחויבויות המשפחתיות שלו.

איימי ויינהאוס ילדה טובה רעה. craze
איימי וויינהאוס. צילום: craze/craze

בראיון ממקום מאסרו, סוחר הסמים הכחיש כי מכר אי פעם סמים לזוכה האוסקר הופמן, שנמצא מת בדירתו בתחילת החודש, כנראה ממנת יתר של סמים. עם זאת, וינברג אמר כי שניהם היו חברים במשך כשנה, שנאבקו בהתמכרותם לסמים. "לא יכולתי להציל אותו", אמר וינברג, "אם הייתי איתו, זה לא היה קורה. לא תחת המשמרת שלי". בתו החורגת של וינברג הודתה כי הופמן ביקר בדירה שבה וינברג מכר סמים, לפני שהוסיפה: "אבל לא היה לו שום קשר למה שהרג אותו". כעשרים מחבריו המוזיקאים הביעו את תמיכתם בו.

פיליפ סימור הופמן: היה שלום, מאסטר
הרגעים הגדולים של פיליפ סימור הופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully