וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת "ציפורי חול": גילה אלמגור מספרת איזה כיבוד יוגש בשבעה שלה. צפו

4.3.2014 / 7:47

בימים אלה מצטלם הסרט "ציפורי חול", מותחן בלשי שעוסק ביצרים ובאהבה של דור הנפילים. גילה אלמגור ועודד תאומי כבר מפנטזים על הסט איזה שיר יושמע בהלוויתם

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

בימים אלה מצטלם "ציפורי חול" - מותחן בלשי שמביים אמיר י. וולף וייצא בקיץ 2015. רוב כוכבי הסרט הם שחקנים וותיקים ומוערכים, ובהם גילה אלמגור, עודד תאומי, עליזה רוזן, יהודה אפרוני, דבורה קידר ודינה דורון. ולצדם שחקנים צעירים יותר כמו אמנון וולף, מלי לוי, שרית וינו אלעד ובתפקיד אורח רמי הויברגר. זהו סרט הביכורים של אמיר י. וולף, שגם כתב את התסריט במהלך שש השנים האחרונות יחד עם אורלי רובישטיין-קצף ועם אביו, עו"ד יצחק וולף.

עלילת הסרט נפתחת כשגופת גבר כבן 80 נמשית מנחל הירקון בתל אביב, וסימנה המזהה היחידי הוא מספר של אסיר מחנות הריכוז המקועקע על ידו. לקצין המשטרה (שמגלם אמנון וולף וגם שמו אמנון) המופקד על החקירה זו תהיה חקירה ראשונה לאחר השעיה ארוכה. הוא מבקש לפתור במהירות את התיק המעיק וחסר החשיבות, לכאורה, שהוטל עליו ולהחזיר עטרה ליושנה כחוקר מבריק. החקירה תיקח אותו לכיוונים אחרים מאלה שצפה. במהלכה, תיחשף זהותו של עמיקם אבן (עודד תאומי) איש עסקים שירד מנכסיו ובחר לחיות את הישורת האחרונה של חייו בשולי החברה, לאחר שהממסד סירב להכיר בו כניצול שואה. "גם כדי להיכנס למועדון הנורא ביותר בעולם, אתה זקוק לכרטיס חבר", אמר לנו הבמאי וולף.

הסרט נוגע בין השאר בנושאים כמו זקנה, מוות וזכר השואה. על הסט, הממוקם בבית אבות, השחקנים מפנטזים על הרגע שאחרי מותם. גילה אלמגור מגלה לוואלה! תרבות איזה כיבוד יוגש בשבעה עליה, ואיזה שיר יושמע בהלווייה שלה, וגם מגלה - האם תתמודד על נשיאות המדינה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully