וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרלט ג'והנסון על ההתנחלויות: "אין פה צד שצודק או צד שטועה"

16.3.2014 / 13:18

השחקנית ממשיכה לתמוך בקמפיין של סודה סטרים: "הייתי מודעת למפעל הספציפי הזה עוד לפני שחתמתי מולם על חוזה. ועדיין זה לא נראה לי בעייתי"

סקרלט ג'והנסון לסודה סטרים. סודה סטרים, צילום מסך
"עומדת מאחורי ההחלטה שלי". ג'והנסון/צילום מסך, סודה סטרים

השחקנית סקרלט ג'והנסון ממשיכה לעמוד מאחורי החלטתה לפרסם את חברת סודה סטרים אשר מפעלה נמצא ביישוב מעלה אדומים, מעבר לקו הירוק. בראיון שהעניקה ג'והנסון למגזין "אובזרבר" הבריטי היא עונה למבקריה ואף מבקרת בחזרה את ארגון הצדקה אוקספם שהפסיק את ההתקשרות עמה לאחר 8 שנים. למרבה הצער, הראיון לא התייחס לאזכור של השחקנית בנאום ראש ממשלת ישראל מול איפא"ק.

"אני עומדת מאחורי ההחלטה שלי", אמרה ג'והנסון בראיון למגזין אובזרבר הבריטי. "הייתי מודעת למפעל הספציפי הזה עוד לפני שחתמתי מולם על חוזה. ועדיין זה לא נראה לי בעייתי". כזכור, דעת הקהל העולמית דווקא כן ראתה בשיתוף הפעולה של ג'והנסון עם סודה סטרים עניין בעייתי, וגם רוג'ר ווטרס מיהר להגיב ולקרוא לה, במכתב פתוח שפרסם בפייסבוק, לא להגיע ארצה.

"אני חושבת שזה נתון לוויכוח", ענתה ג'והנסון לשאלה שהתייחסה להתנחלויות. "במקרה הזה, אני פשוט נזרקתי וטבעתי, באופן ליטרלי, בשיח שהוא הרבה יותר גדול ורחב מהנושא הספציפי הזה. ואין פה צד שצודק או צד שטועה". המראיינת לא ויתרה וטענה בפני ג'ונהסון כי בעולם ישנה תמימות דעים לגבי הלגיטימיות של ההתנחלויות, וג'והנסון ענתה לה "יש תמימות דעים שקיימת בבריטניה, אבל אני הגעתי לזה בתור מישהי שרואה את המפעל הזה בתור דוגמה לתנועה שהולכת קדימה, דווקא בתוך מצב שנראה כמעט בלתי אפשרי".

ג'והנסון התייחסה גם לארגון הצדקה אוקספם איתו ניתקה קשרים בעקבות פרשת סודה סטרים. "יש הרבה ראיות לכך שאוקספם תומך בפעולות כמו הטלת חרם וסנקציות ואי אפשר להכחיש את זה", אמרה ג'והנסון. "כשארגון לא ממשלתי מתערב בנושאים פוליטיים, זה מרגיש לי לא נכון".

תומכים בסקרלט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully