וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונת דניה 02: אישה עם זקן היא לא גימיק

צפניה

20.3.2014 / 0:14

נורבגיה בשיר איכותי שמועמד לנצחון, אוסטריה עם זמרת מזוקנת, ספרד בבלדה קורעת לב שתהרוס לכם את האוזניים, סלובניה בשיר חסר טעם וגרמניה שולחת הרכב אינדי מלווה באקורדיון. צפניה חוגג עם שירי אירוויזיון 2014

אוסטריה מאתגרת את רוסיה

תשמעו, "Rise Like A Phoenix" האוסטרי הוא אחד השירים הטובים של התחרות וסביר להניח שכל אדם שהוא לא קונצ'יטה וורסט היה ממריא מיד לראש טבלאות ההימורים. בכל זאת, כולנו אוהבים להיטי ג'יימס בונד. אבל אוסטריה שולחת את קונ'ציטה שכבר גרמה לאנשים בברית המועצות לשעבר לדרוש את החשכת המסך בזמן ביצוע השיר.

מה היה קורה אם דנה אינטרנשיונל הייתה משתתפת במובמבר? זה.

נורבגיה על תקן השיר האיכותי

בהאזנה ראשונה, השיר הנורבגי נוראי. למעשה, קשה לדעת שנורבגיה שלחה שיר באנגלית. ובכן, היא שלחה. "Silent Storm" בביצוע הזמר קרל אספן נכנס היטב למשבצת השיר האיכותי של אירוויזיון 2014 וככזה, הוא צפוי להעפיל בקלות לגמר התחרות ושם, אם אספן ישכיל לשפר את הופעתו המגומגמת מהקדם הנורבגי, צפוי להשתלב בקלות בטופ 10.

מהרגע בו "Silent Storm" מתרומם, קשה מאוד לעצור אותו וכאמור, אם אספן ישפר את הופעתו, נצחון נורבגי נראה כמו תסריט סביר. הכל תלוי בהופעתו של אספן ובסבלנותם של מיליוני הצופים כי בהאזנה ראשונה, ובכן, השיר הנורבגי נוראי.

זוכרים את הנאצים? בגרמניה כן

כשהוריה של סולנית ההרכב שמייצג את גרמניה באירוויזיון מגיעים מפולין ומאוקראינה, די ברור ששאריות הכיבוש הנאצי מגיעות לייצג את גרמניה באירוויזיון 2014. החבר הכי בולט בהרכב הבנות "Elaiza" הוא האקורדיון. כי חייב להיות אקורדיון בלהקת אינדי. גרמניה, מעצם חברותה במועדון הטופ 5, העפילה אוטומטית לגמר וטוב שכך כי "Is it right" הוא אחד השירים המחרידים שגרמניה שלחה לתחרות בשנים האחרונות.

השאלה היחידה שנותרה פתוחה בקשר לגרמניה באירוויזיון היא האם השיר המעיק הזה יצליח לעקוף את ההישג העלוב מהשנה שעברה. כן, זה לא יקרה.

ברצינות סלובניה, מה הטעם

גם לניקי גולדשטיין יש תקווה. זה המסר היחיד שאפשר לקחת מהשיר של סלובניה לאירוויזיון. כולם הרי יודעים שסלובניה לעולם לא תסיים בצמרת התחרות ולכן, כנראה, זו הסיבה שהמדינה האומללה הזו החליטה לשלוח לתחרות את טינקרה קובאץ', זמרת אומללה בעצמה שניסתה להגיע לאירוויזיון כבר שלוש פעמים בעבר.

בפעם הרביעית זה הצליח לה. "Round and Round" הסלובני הוא לא מציאה גדולה. סביר להניח שהוא יגרום לכם לרצות לדחוף מסרגה לאוזן. בעיקר בחלק בו חליל הצד זוכה לסולו ארוך, יותר מדי ארוך. ואם טינקרה קובאץ' הגשימה חלום, גם לניקי גולדשטיין יש עתיד.

ספרד ביום שיער רע

הבעיה הגדולה ביותר של ספרד היא השיער של רות לורנצו. ברצינות, מה לכל הרוחות יושב לבחורה הזו על הראש?

ואחרי שפתרנו את הבעיה הזו, הגיע הזמן להתעסק ב-"Dancing in the Rain", השיר הספרדי לאירוויזיון שנלקח מפסקול העונה האחרונה של "Glee". תעצמו את העיניים. אתם חייבים להודות שרות נשמעת בדיוק כמו רייצ'ל ברי. עכשיו תפתחו את העיניים. אתם חייבים להודות שרות רוקדת, כלומר, מנסה לרקוד, כמו רייצ'ל ברי. כמו גרמניה, ספרד מעפילה לגמר באופו אוטומטי. ואם השיער של רות לא יתנפל עליה באמצע ההופעה, לספרד יש אפילו סיכוי לסיים בטופ 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully