וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונת דניה 03: אז לגבי רצח העם הארמני

אביעד "צפניה" קדרון

27.3.2014 / 0:00

יוון עם שיר שיגרום לכם לכאב ראש, ארמניה עם הפייבוריט לנצחון, בלגיה עם זמר שמן, צרפת עם שיר בלתי נסבל ורומניה מדגמנת בינוניות. צפניה חוגג עם שירי אירוויזיון 2014

ארמניה הולכת על כל הקופה

אחרי שלוש שנים שחונות שכללו גם את החרמת התחרות כי אף אחד לא אוהב להופיע במדינות שמכחישות רצח עם, ארמניה חוזרת לצמרת עולם המוזיקה האירופאית. וזה אומר הכל. "You're Not Alone" של הזמר "Aram Mp3" (דפאק?) מוביל בסוכנויות ההימורים כמועמד הבטוח לנצחון באירוויזיון 2014 ואולי באמת הגיע לשינוי. ארמניה מעולם לא זכתה בתחרות ולאור השנה המחרידה בה אנו נמצאים, לגמרי יש מצב לזכייה ארמנית. זה לא אומר שטורקיה, אזרבייג'ן או ישראל יכירו בשואת העם הארמני אבל היי, לפחות הארמנים יוכלו משהו שהוא לא נערות בנות 15 עם גבה אחת.

לענייננו, "You're Not Alone" הוא שיר דאב סטפ קלאסי שבהאזנה ראשונה נשמע אחלה. אחרי כמה האזנות הוא הופך למעיק ובלתי נסבל. וזה באמת בסדר גמור כי באירוויזיון ישמעו אותו רק שלוש פעמים. פעם אחת בחצי הגמר, פעם שניה בגמר ופעם שלישית לאחר שהוא ינצח בתחרות. קלאסי.

בלגיה נאבקת בהפרעות אכילה

וואו, איזה יופי שטכנולוגיית המסכים הרחבים תפסה בעולם. רק דמיינו מה היה קורה אם אקסל הבלגי היה מבצע את שירו ופניו העגולות היו נחתכות באמצע. "השיר יפה אבל אני לא אוהבת את זה שהוא שמן", היא אחת התגובות הנפוצות בהקשר לביצוע של אקסל שמצליח, חייבים להודות, להחזיק את השיר עד סופו.

"Mother" הבלגי נחשב בעיני רבים כסוס השחור של אירוויזיון 2014. מדובר בבלדה קורעת לב שעל פניו נלקחה ממדינה קווקזית כלשהי נטולת כל סיכוי להעפיל לגמר אבל בפועל, בקונסטלציה מסוימת, היא בהחלט יכולה לסיים בטופ 10, הישג בלגי שלא קרה מאז שנת 2010.

ובינתיים, גשו למקרר לאכול משהו. אחר כך תאשימו את הגנים של אמא.

יוון מציבה אתגר

זוכרים את הפרסומת לנורופן? ובכן, יוון משגרת כאב ראש משלה. אני מניח שזה מה שהגייז הצעירים אוהבים בימינו. איזה בלאגן. לא אהבתי את השיר הזה כבר כשהבלאק אייד פיז שרו אותו לפני כמה שנים. כמה שניות מהשיר תצליחו לשרוד? ספרו לי בתגובות.

רומניה בינונית. תחזיקו את עצמכם

ובהמשך ישיר לכאב הראש היווני, מגיע השיר הרומני. ארבע שנים אחרי שסיימו במקום השלישי (המיקום הגבוה ביותר של רומניה בתחרות אי פעם), פאולינה ואובי והפסנתרים הבוערים שלהם חוזרים לאירוויזיון עם שיר דאנס מביך. "Miracle" יעלה לגמר, בתנאי שאף אחד מהדנים המסכנים לא יעלה באש בזמן ההופעה אבל אין שום סיכוי בעולם, ממש, ש-"Miracle" הבינוני והמשמים ישחזר את ההצלחה של "Playing With Fire" המופלא.

כלום לא היה פשוט יותר אם פאולינה ואובי היו נוהגים כשאר הרומנים, מהגרים ללונדון ופותחים דוכן קבב?

צרפת בלתי נסבלת

אגב מהגרים וכאב ראש, השיר הצרפתי מכיל את שניהם. צרפת, כך מסתמן, נחושה לסיים במקום האחרון בגמר השנה ונכון לרגע זה, אני לא יכול לחשוב על שום סנריו בו זה לא קורה. "Moustache" הנוראי הוא באמת חתיכת לשלשת מוזיקלית ולמעשה, פרט למסעדות פועלים בנתניה בחודשי הקיץ, אני די בטוח שהוא לא יתנגן בשום מקום. היי, אולי אפילו ישכחו אותו בגמר האירוויזיון. מיותר לציין שאם צרפת לא הייתה מעפילה אוטומטית לגמר היא היתה כושלת כבר בשלב חצי הגמר, נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully