וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו לורי אישר בציוץ בטוויטר כי יגיע לישראל ביולי "אם ירצה השם"

26.3.2014 / 1:26

בתשובה לשאלת ישראלי בטוויטר, האמנם יבוא לישראל ביולי, צייץ יו לורי: "אם ירצה השם". לורי אמור להופיע ב-7 ביולי באמפי פארק רעננה, במסגרת קידום אלבומו השני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו לורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן, הקומיקאי והמוזיקאי האנגלי יו לורי אישר אמש את בואו לישראל בציוץ בטוויטר. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות מסתמן כי לורי, שהתפרסם בזכות תפקידו בסדרה המצליחה "האוס", יופיע ב-7 ביולי באמפי פארק רעננה, במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומו השני, Didn`t It Rain. כך פורסם בלוח ההופעות באתר הרשמי של לורי. אמפי פארק רעננה מסר לנו בתגובה: "אכן התאריך מוזמן למופע מחו"ל".

אמש התקבל אישור ראשון מצד יו לורי להגעתו לארץ אלינו. העיתונאי שאול אמסטרדמסקי, כתב "כלכליסט", פנה לאמן בדף הטוויטר שלו בשאלה: "היי יו. האם זה נכון שאתה בא לישראל ביולי?". לורי ענה לו בעבריש (עברית באותיות אנגליות): "Im yirtzeh hashem" (אם ירצה השם). ראו צילום מסך מטוויטר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ היהודי של יו לורי, אמש בטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לורי אמנם מוכר כשחקן טלוויזיה וקולנוע, אבל הוא התחיל ללמוד פסנתר כבר בגיל 6. הוא שר, מנגן פסנתר, גיטרה, תופים וסקסופון. הוא ביטא את כשרונותיו המוזיקליים בסדרות בהן הופיע, "ג'יבס וווסטר", "האוס" וגם בהופעת אורח ב"סאטרדיי נייט לייב" באוקטובר 2006. באפריל 2011 הוציא אלבום בלוז, Let Them Talk שמו, ובו הוא משתף פעולה עם שמות ידועים כמו טום ג'ונס ואירמה תומס. אלבומו השני, Didn’t It Rain יצא במאי 2013.

יש לקוות שהשם ירצה, ויו לורי יגיע לארץ הקודש. עם זאת, בקרב מעריציו כבר יש מי שחושש שעל הבריטי הזה יופעל לחץ פוליטי מתון ואז הוא יפתח סימפטומים רפואיים מסתוריים שימנעו ממנו להגיע בדקה התשעים. רק לא לופוס!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • יו לורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully