וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירון ברלד התקבל בשמחה בסט 'בובה של לילה'"

30.3.2014 / 16:54

הקומיקאי ירון ברלד חזר היום לסט צילומי "בובה של לילה" והתקבל בשמחה ע"י חבריו לתכנית. מדובר בהופעתו הראשונה מאז שהחלה הפרשה שבמסגרתה נחשד בביצוע מעשים מגונים

ירון ברלד בבובה של לילה. פייסבוק, צילום מסך
חוזר לחגוג. צילום: פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

לאחר שבועות בהם הסתגר בביתו ונמנע מיצירת קשר עם כלי התקשורת, ירון ברלד חוזר למרכז העניינים. התחנה הראשונה: סט צילומי "בובה של לילה". ברלד "התקבל בשמחה", כך לפי אנשים שנכחו בסט הצילומים.

ברלד נחקר בעקבות תלונה שהגישה הנערה, שעמה יש לו היכרות מוקדמת, על כך שביצע בה מעשה מגונה. ברלד הודה בהיכרות עם הנערה, אך הכחיש את המעשים המיוחסים לו. גורמים בערוץ הספורט, הערוץ המשדר, אמרו בעבר בשיחה עם וואלה! תרבות כי הפקת התכנית מעוניינת שברלד יחזור לשורותיה.

"לא הייתי ממהר לתייג את הסיפור", אמר בחודש שעבר ליאור אפשטיין, עורך הדין המייצג את ברלד, לאחר שנודע כי ככל הנראה אין בכוונת המשטרה להעמיד כתב אישום נגד הקומיקאי. "משהצטרפו הפרטים, די ברור איך תסתיים הפרשה, אך נורא חבל וכואב שהיא התחילה. בעולמי, עולם המשפט, הפער בין התיק לבין האופן בו הוא מוצג בתקשורת, אינו ניתן לגישור". בנוסף, אמו של ברלד, ורדה, אמרה וואלה! מחוץ לביתה: "הבן שלי הוא נאיבי ותמים ואנחנו בטוחים שהוא לא עשה שום דבר רע והוא ייצא מזה. הכל יחזור לקדמותו".

מרוצים מחזרתו של ברלד? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully