וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכונת דניה 05: הנערות הפולניות משתרללות

אביעד "צפניה" קדרון

10.4.2014 / 0:00

אלבניה בשיר טוב שלא יעפיל לגמר, פולין בשיר שמהלל פריצות, רוסיה מוותרת על התחרות, איטליה עם חיקוי מיי פיינגולד ואזרבייג'ן פונה לקול האוקראיני. צפניה חוגג עם שירי אירוויזיון 2014

הקונספירציה של אזרבייג'ן

צריך לתת קרדיט לאזרבייג'ן שלוקחת את המשחקים הפוליטיים של האירוויזיון צעד אחד קדימה. אולי אפילו כמה צעדים. אזרבייג'ן לא מסתפקת בכל שמועות השוחד (לכאורה, לכאורה) ובהצבעות הגושיות ומשגרת לאירוויזיון 2014 את דילרה קזימובה. על פניו, בלדה מרדימה שתסיים, גג, במקום התשיעי בגלל ההצבעות הגושיות. בפועל, קונספירציה מוצלחת. כי קזימובה הצעירה מתמודדת ממש בימים אלה בגרסה האוקראינית של "דה וויס". כן, התחמנות האזרית בשיאה. האזרים רוצים נצחון נוסף ואל תהיו מופתעים אם תמצאו את קזימובה מזנקת לצמרת בערב הגמר.

תאומות הזעם של רוסיה

בסופו של יום, האירוויזיון הוא מפלצת שצריך להאכיל. צריך לשלם חובות. יש דברים שיקרו, בין אם האנשים הטובים של אירופה ירצו או לא. נניח, ניקי גולדשטיין יגיע בסופו של דבר לאירוויזיון. זה יקרה בסוף. אי אפשר יהיה לעשות כלום כדי לעצור את זה. בדיוק כמו שקרה לסאנה השבדית שמגיעה השנה אחרי טריליון נסיונות. השיר הרוסי הוא דוגמה נהדרת נוספת. התאומות טולמצ'בי שמייצגות את רוסיה, זכו באירוויזיון הילדים שנערך בשנת 2006. אתם כבר רואים לאן זה הולך. התאומות הן חלק מהמאפיה ורוסיה ידעה שהיא צריכה להקריב שנה ברזומה עבור התחרות. בגלל שהשנה כל הבלאגן סביב חצי האי קרים גם כך היה פוגע בסיכויי הזכייה, טוב שרוסיה שלחה את התאומות המזעזעות. שתי ציפורים במכה אחת וכל זה.

פולין משגרת מחשופים לוהטים

אתם יודעים מה אומרים על הרוסיות. פולין יוצאת להוכיח לכולם שזה לא ממש נכון. "אנחנו סלביות", השיר המגניב של פולין, קורא לבנות פולין להתגאות במה שאמא אדמה העניקה להן ולנענע את ישבנן הקולקטיבי לצלילי המארש. הקליפ, כצפוי, פרובוקטיבי לחלוטין ומארח מחשופים של נערות כפריות שלומדות כיצד לחבוץ חמאה וכיצד לשחק עם המערוך. כן, הן לגמרי משחקות עם המערוך. מי ידע שהיה כל כך כיף בלודז'.

איטליה בדרך לתחתית

אחרי שלוש שנים בהן איטליה סיימה, בצדק, בטופ 10, מגיע הרגע בו איטליה תצנח, בצדק, לתחתית הרשימה. איטליה שולחת השנה את אמה מארונה, סוג של מיי פיינגולד, וכראוי, כרגע השתיים צמודות בסוכנויות ההימורים. החלק העצוב במיי פיינגולד וואנה-בי הוא שבאמת, עד עכשיו, איטליה שלחה שירים איכותיים לתחרות וכולם פשוט חיכו לנצחון איטלקי שיגיע. זה לא יקרה השנה. איזה בזבוז.

הפספוס של אלבניה

ונסיים בטוויסט. אני מסמפט את השיר האלבני. בעיקר כי הוא שיר. וכי הקול של הרסי, הזמרת האלבנית, הוא קול מיוחד שמאתגר את האוזן. הבעיה של הרסי היא שהיא שרה באנגלית. כלומר, מתיימרת לשיר באנגלית. אתם תבינו שמדובר באנגלית רק אחרי דקה וחצי. מעט בעייתי עבור שיר באנגלית. הסיכויים של אלבניה להעפיל לגמר הם די קלושים ובאמת חבל, מדובר בשיר טוב. כאילו, אם שוכחים שהוא באנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully