וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ג'וני דפ גמר את הסוס?

20.4.2014 / 10:44

סרט מדע בדיוני חדש עם ג'וני דפ, בתקציב ענק ומבית טוב, אמור להיות האירוע הגדול של השבוע בקופות. אבל הוא לא; הוא אפילו לא במקום השני או השלישי. משהו רקוב בממלכת דפ

יח"צ - חד פעמי

במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות השבוע נמצא "קפטן אמריקה 2" – בשבוע השלישי ברציפות. בשבוע שעבר, לפי ההערכות המוקדמות נטען ש"ריו 2" ניצח את הקפטן בקופות, אבל כשהגיעו תוצאות האמת התברר שזה לא היה נכון, והקפטן למעשה שמר על יתרון קל על התוכים הברזילאים. ההפרש, בכל מקרה, הוא קטן, אז וגם היום. "קפטן" הביא השבוע עוד 26 מיליון דולר. ההכנסות שלו בארצות הברית לבדה מגיעות ל-200 מיליון, ובעולם כולו – ליותר מחצי מיליארד. קרוב מאחוריו נמצא "ריו 2", עם הכנסות של כ-23 מיליון דולר השבוע.

בחודשים האחרונים הסרטים ה"נוצריים" מרימים את ראשם: שלושה סרטים שונים הפונים אך ורק לקהל האמריקאי הדתי (והם בדרך כלל חסרי כל עניין לקהל צופי הקולנוע הרגיל) נכנסו לרשימת שוברי הקופות ואפילו השיגו סכומים מכובדים. אחרי "Son of God" ו"God is Not Dead", השבוע מגיע "Heaven is For Real", ונכנס למקום השלישי, עם כ-21 מיליון דולר. הסרט עוסק בילד שעבר חווית סף-מוות, וחזר משם עם דיווחים על גן עדן וכמה שנחמד שם. שלא כמו הסרטים הנוצריים הקודמים, הסרט הזה קיבל גם תגובות סבירות (אם כי לא נלהבות) מהמבקרים, ומבחינה קופתית זאת עוד הצלחה אדירה – כיוון שהתקציב שלו היה רק מעט מעל 10 מיליון דולר.

ורק מאחוריו, במקום הרביעי, אנחנו מוצאים את "התעלות" עם ג'וני דפ. הסרט מתברר ככשלון מכל בחינה: הוא נקטל בביקורות, ובקופות הוא אומלל. הוא הופק בתקציב של כ-100 מיליון דולר, אבל בסוף השבוע הכניס רק 11 מיליון. את הסרט אפשר כבר לקבור; השאלה הגדולה היא האם אפשר לעשות את אותו הדבר גם לקריירה של ג'וני דפ. מי שנודע כאחד הכוכבים הגדולים בעולם לא כיכב בסרט מצליח מאז "שודדי הקאריביים" האחרון. "צללים אפלים" בהשתתפותו לא הצליח, "הפרש הבודד" היה אחד הכשלונות הגדולים והיקרים של השנה שעברה, ועכשיו סרט נוסף מצטרף לשרשרת. אולי ג'וני דפ איבד את זה – או שהקהל אוהב אותו אך ורק כג'ק ספארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully