וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ירון ברלד יופיע בפרק סיום העונה של "ארץ נהדרת"

29.4.2014 / 15:34

ירון ברלד עשוי להפציע בפרק סיום העונה ה-11 של "ארץ נהדרת" לאחר שלא הופיע בתכנית מספר שבועות, כך נודע לוואלה! תרבות. אלן דלון מבסוט אש

ירון ברלד. ניר פקין
תחזור תחזור. ירון ברלד/ניר פקין

רגע לאחר שנודע כי טל פרידמן יפרוש מ"ארץ נהדרת", גורמים בתעשיית הטלוויזיה החלו לתהות: ירון ברלד יחזור ל"ארץ נהדרת"? תכנית הבידור של "קשת" עתידה לסיים את עונתה ה-11 בתכנית האחרונה שתשודר במוצ"ש הקרוב (ה-3 במאי) ותצולם בימים הקרובים. כזכור, ברלד שהיה חלק קבוע מצוות השחקנים, הפסיק את השתתפותו בתכנית באמצע העונה, זאת לאחר שנאלץ להתמודד עם האשמות לפיהן ניהל מערכת יחסים אסורה עם קטינה. עם זאת, ההאשמות לא העלו דבר והתיק נגד ברלד נסגר, אך השחקן לא שב מיד למסך ושהה בביתו במשך שבועות כדי להתרחק מן ההמולה.

לאחרונה נראה כי מצבו של הקומיקאי הנהדר חוזר לכושר: ברלד חזר להשתתף ב"בובה של לילה" המשודרת בערוץ הספורט. לוואלה! תרבות נודע כי יש סיכוי שנוכל לראות אותו מתאחד עם חבריו ל"ארץ", למרות שהשחקן לא מיהר בתחילה לחזור אל חיק הפריים טיים.

גורמים ב"קשת" טענו כי כרגע השתתפותו של ברלד בתכנית הסיום עדיין לא נקבעה באופן סופי, אך לפי מקורבים לשחקן, נראה כי ברלד מעוניין להפציע לגראנד פינאלה של "ארץ". עם זאת, ברלד ככל הנראה לא מעוניין להופיע בצילומים עם השתתפות קהל חי ולכן הפיתרון האפשרי וההגיוני הוא מערכון שיצולם לפני צילומי התכנית באולפני נווה אילן, וישולב בתכנית המלאה שתשודר בשבת.

גיל אוליאמפרל, מנכ"ל סברס גרופ המייצגת את ברלד אמר לוואלה! תרבות בתגובה לדברים כי "האופציה עדיין נבדקת ובמידה וזה יסתדר לכל הגורמים, אז יכול להיות מצב שנראה את ברלד בתכנית הסיום". מ"קשת" טרם נמסרה תגובה.

חושבים שאתם אלן דלון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully