וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר חדד העפיל לגמר "דה וויס צרפת"

4.5.2014 / 11:28

ב"כוכב נולד" לא רצו אותו, ב"דה וויס" הוא העפיל אמש לגמר. "אתמול בביצוע בחצי הגמר הכנסתי את ההשפעות הישראליות בצורה מאוד מובהקת", אומר חדד לוואלה! תרבות

הביצוע של עמיר חדד בחצי הגמר של "דה וויס" הצרפתי אמש

ב"כוכב נולד" פספסו אותו לפני שמונה שנים, אבל בגרסה הצרפתית של "דה וויס" זכה עמיר חדד להצלחה גדולה והעפיל אמש לגמר. חדד זכה להישג הגדול לאחר שביצע גרסת כיסוי לשירו של קורניי, "Comme Un Fils".

"השופטים", אומר הבוקר חדד בשיחה מצרפת עם וואלה! תרבות, "אמרו שמדובר בביצוע שיכול למכור אלבומים, שהם רואים עתיד מאוד ורוד, שבאתי להלחם, לקרב, שעשיתי את זה בהצלחה והם מאוד אהבו את הנגיעות המזרחיות שהכנסתי לראשונה בשירה שלי. הכנסתי את ההשפעות הישראליות אתמול בצורה מאוד מובהקת. מדהים שקורניי, המבצע המקורי של השיר, צייץ בטוויטר הודעת בהצלחה וצייץ גם כשסיימתי הודעה על כמה שהוא התרגש מהביצוע שלי, זה סוריאליסטי מבחינתי".

- מה תשיר בגמר?

"אני עוד לא יודע. אני רק יודע שאבצע שיר בצרפתית ושיר באנגלית. יש לי היום פגישה עם ההפקה כדי לבחור את השירים שאבצע. אני הולך לדחוף לבחירה בשיר בעברית, איזו נגיעה, ולדעתי לא תהיה התנגדות כל כך. זה דבר שחשוב לי. ההתרגשות גדולה. באתי מתוך תפיסת עולם של רופא שיניים שהולך לנסות את מזלו בתחום המוזיקה בחו"ל. ככה, בלי ציפיות יותר מדי גבוהות. מהיום שעשיתי את הבליינד אודישנס ועד היום כל מה שקרה לי הוא בונוס. עכשיו להגיע לגמר זה גם בונוס. נלחמתי על זה, אני לא מתייחס לזה בזלזול, אבל זה לא היה לרגע לא דמיינתי שאני אגיע כל כך רחוק. אם נתנו לי את הגמר ויש לי את האפשרות לנצח אני לא אוותר. אתן את המקסימום ונראה מה יהיה. בורכתי, קורים לי נסים ונפלאות. אני מרגיש בעולם אחר. בוא נהנה, ואם אפשר לזכות, אני כמובן לא מתנגד בכלל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדהים שקורניי, המבצע המקורי של השיר, אמר שהוא התרגש מהביצוע שלי". עמיר חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדד הוא בוגר העונה הרביעית של "כוכב נולד". בינואר חדד עבר את שלב האודישן העיוור של "דה וויס" הצרפתי, וגרם למנטורים לארבעת המנטורים לסובב את הכסא כששר גרסת כיסוי ללהיט "Candle In The Wind" של אלטון ג'ון. לפני שבוע העפיל לחצי הגמר, ואמר אז לוואלה! תרבות: "איזה קטע זה להיות ישראלי חוצפן כזה. לעזוב את המשפחה, ולהניח בצד את רפואת השיניים אחרי שסיימתי דיפלומה, כדי לנסוע לצרפת ולהגשים את החלומות הגדולים באמת שלי. לא ציפיתי שאגיע כל כך רחוק. הכל הלך נורא מהר. רק לפני כמה חודשים עוד טיפלתי בפיות של אנשים, ועכשיו אני מופיע בפריים טיים בערוץ הכי גדול בצרפת, בתכנית שבה צופים 9 מיליון בכל פרק, זה ה'דה וויס' הכי גדול באירופה ואני אופיע בחצי הגמר, והמון אנשים עוצרים אותי ברחוב. הדבר העצום באמת הוא שלאורך התכנית מי שבחר אותי זה הקהל, ולא הייתי צריך את חסדי המנטורים".

עוד אמר חדד כי אין לו תכניות להידמות לדוקטור אלבן, רופא השיניים המזמר מהניינטיז. "אני מקווה שאהיה משהו אחר מדוקטור אלבן. מה שמדהים שאחרי התכנית צפוי סיבוב הופעות עם החבר'ה של דה וויס שיכלול 50 הופעות, ואני אשתתף בזה. אחרי זה אתחיל לעבוד על אלבום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully