וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרולינג סטונס לא תערוך הופעה נוספת בישראל

11.5.2014 / 12:16

על אף השמועות שמתרוצצות ברשת, הרולינג סטונס לא תערוך מופע נוסף בישראל "לאור לוח הזמנים של הלהקה, לפיו יש מופע לפנינו ואחרינו", כך נמסר ממשרדו של שוקי וייס

סולן הרולינג סטונס מיק ג'אגר בהופעה בטוקיו. AP
הופעה אחת בלבד. מיק ג'אגר/AP

"להופיע בישראל זו המקבילה המוסרית להופעה בדרום אפריקה בשיאו של משטר האפרטהייד", כתבו רוג'ר ווטרס וניק מייסון, כשהם מכוונים באופן ישיר לחברי הרולינג סטונס, אשר צפויים לנחות בישראל ב-4 ביוני ולקיים מופע בפארק הירקון. לקריאות החרם של חברי הפינק פלויד, הצטרפו כמובן ארגונים, יחידים וקבוצות אנטי-ישראליות שונות שאינן מקבלות בשלווה, בלשון המעטה, את ההחלטה להופיע כאן. במקביל, בשעות אלו מתרוצצות ברשת שמועות רבות לגבי קיום מופע נוסף של הסטונס, אך המעריצים יתאכזבו לדעת שהדבר לא יקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטוויטר, למשל, ניתן למצוא תמונה של מיק ג'אגר ובה הכיתוב: "חטפנו ביקורת מארגונים אנטי-ישראלים והחלטנו להוסיף עוד הופעה". למרבה הצער, זה לא המקרה, ומדובר בתמונה שעוצבה על ידי מתנגדי החרם. ממשרדו של שוקי וייס נמסר בתגובה: "אנו מברכים על העניין הרב שהמופע הענק של הרולינג סטונס מעורר בקרב עשרות אלפי אנשים בארץ ובעולם. לצערנו, מופע נוסף לא עומד על הפרק לאור לוח הזמנים של הלהקה לפיו יש מופע לפנינו ואחרינו. אבל נגיד תודה שאנחנו חלק מתוך 14 ערים בלבד שזוכות לראות את הלהקה הכי גדולה בכל הזמנים בפארק הקרוב לביתם. נתראה ב-4 ביוני בפארק בתל אביב".

להקת הרולינג סטונס צפויה להופיע בפארק הירקון ב-4 ביוני, בשעה 20:30, עם צאת חג השבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully