וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבדקת האפשרות שהיי פייב תחמם את הבקסטריט בויז בהופעתה בארץ

12.5.2014 / 15:12

מערכת וואלה תרבות! מציעה שהיי פייב תחמם את הופעת בקסטריט בויז בארץ. מנהל פרויקט איחוד היי פייב: זה רעיון מצוין ומתבקש. הפקת המופע של הבקסטריט בויז: רעיון מקסים, נבחן את האופציה

מערכת וואלה!

היי פייב, להקת הבנים המצליחה ביותר שפעלה בארץ, הכריזה באחרונה למרבה ההתרגשות על כוונתה להתאחד לראשונה כ-15 שנה לאחר פירוקה, ועדיין לא נקבע תאריך או מקום. רצה הגורל, וזמן קצר לאחר מכן זכו בוגרות הניינטיז בבשורה נוספת: הבקסטריט בויז, להקת הבנים המצליחה ביותר בעולם, תופיע באמפי פארק רעננה ב-29 ביולי. כל הכרטיסים נחטפו אתמול בתוך שעה וחצי בלבד.

כמה מקסים, מגניב והולם יהיה, חשבנו במערכת וואלה! תרבות, אם להקת היי פייב תחמם את הופעתה של הבקסטריט בויז. מפגש בימתי היסטורי בין חמשת המופלאים מכאן לחמשת המפונפנים משם יהיה פשוט עשר, אם לחזור לסלנג מהניינטיז, וירגש מאוד רבבות מעריצים של שתי הלהקות. פנינו עם הרעיון הזה אל שי להב, מנהל פרויקט האיחוד של היי פייב, ושימו לב לזה - הוא התלהב מאוד מההצעה. "זה רעיון מצויין ומתבקש", אמר, "אני בהחלט מסכים לזה ומחכה לטלפון. אני לא יודע למי צריך להתקשר, עם מי מדברים? זה אחלה רעיון שהיי פייב יחממו את הבקסטריט בויז". חכו, זה עוד לא הכל.

בקסטריט בויז. GettyImages
"הרעיון מקסים, ואנחנו נבחן את האופציה מול הפקת הלהקה בחו"ל". בקסטריט בויז./GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה רעיון מצויין ומתבקש". היי פייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות ההתלהבות של מנהל פרוייקט האיחוד של היי פייב מהצעתנו זרקנו את הכפפה לאחראיים על הבאת הבקסטריט בויז לארץ, המפיקים קבוצת בלוסטון הפקות והיזמים טל שרף וחברת המוסיקה אטיסוטו. הם מסרו לנו: "הרעיון מקסים, ואנחנו נבחן את האופציה מול הפקת הלהקה בחו"ל".

מסרנו לכל צד את הטלפון של הצד השני, ונחזיק עשר אצבעות שהמפגש ההיסטורי יתממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully