וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לורנס: "אני עירומה ב'אקס-מן' החדש"

באופן לא מפתיע, המוטנטים כובשים את העולם ושוברים את קופות בתי הקולנוע. דודי כספי שוחח עם כוכבי הסרט החדש בסדרת "אקס-מן" וחזר עם כמה תובנות

יח"צ - חד פעמי

סוף השבוע הנוכחי בבתי הקולנוע ברחבי העולם עמד בסימן האקס-מן, במה שנחשב לאחד הסרטים הכי מדוברים של עונת שוברי הקופות והשנה בכלל. כי עם כל הכבוד להופעות החימום של "קפטן אמריקה", "ספיידרמן" ואפילו "גודזילה" האימתנית שרק התקמבקה לפני שבוע, אלו הם המוטנטים של ענקית הקומיקס מארוול שמעוררים ציפיה עם שובם למסך הגדול הקיץ, הרבה בזכות האנסמבל שמתאחד בסרט החדש, צוות שחקנים חוצה דורות.

לאחר שבשנת 2000 הזיכיון יצא לדרך ועשה סיפתח במאה ה-21 לסרטי גיבורי העל שכיום מציפים את מסכי הקולנוע לשמחתם של מנהלי האולפנים הגדולים בהוליווד (שלא לדבר על מנהלי הבנק של הכוכבים המופיעים בהם), בסוף השבוע עלה לאקרנים הסרט השביעי "אקס מן: העתיד שהיה", לאחר טרילוגיה מצליחה מהעשור הקודם, סרט מ-2011 שהציג את הדור הצעיר וכן שני סרטים המתמקדים בוולברין, אותו מגלם השחקן האוסטרלי יו ג'קמן, ללא ספק הפנים של התאגיד המצליח כולו והדמות הכי פופולרית.

לפיכך אין זה פלא שג'קמן הוא גם זה שמתפקד על תקן המארח כשהוא מנצח על תזמורת כוכבי הסרט החדש במסיבת העיתונאים שאיחדה את כולם לראשונה בכנס קומיק-קון האחרון בסן דייגו; החל מפטריק סטיוארט ואיאן מק'קלן הותיקים, דרך אלן פייג' הגאה הטרייה בתפקיד קיטי פרייד המסוגלת לעבור מצבי צבירה, האלי ברי המגלמת את סטורם השולטת במזג אוויר, ג'ניפר לורנס שנכנסה בסרט הקודם לנעליה של מיסטיק משנת הצורה והנבל התורן בסרט החדש, פיטר דינקלג' ("משחקי הכס").

"ההצלחה של סרטי 'אקס מן' היא הודות ליכולת של אותם סרטים להציג את הדמויות בצורה אנושית עם פגמים", אומר ג'קמן, "ובנימה אישית, מי היה מאמין שלמעלה מ-14 שנים אחרי שצילמנו את הסרט המקורי, נצליח לחזור יחד כל השחקנים. החברים על הסט הכירו אותי לפני שהיו לי ילדים, עברנו כל כך הרבה שינויים מאז ההיכרות הראשונית. אם רק תביט על השחקנים הוותיקים אתה לא תאמין כמה אתה בר מזל, אם תביט לעבר השני של הכוכבים הצעירים אתה תידהם מכך שמשלמים לך לעבוד לצידם. הסרט החדש הוא כמו שני סרטים מעולים שהתאחדו תחת קורת גג אחת ואני אפילו לא יכול לומר לך מי הדמות שאני הכי אוהב, מלבד זו שלי".

אולי רמז?
"תראה, סטורם, זה מאוד לא פשוט לבחור, סטורם, וקשה לומר, סטורם, כיצד להבדיל בין שחקן, סטורם, לבין הדמות ויתר הקאסט, סטורם (צוחק). בכל הזדמנות שמתמזל מזלי לעבוד עם האלי ברי, אני הולך על זה, ואין לי בעיה להצהיר זאת כיוון ששנינו אנשים נשואים".

האלי ברי, אוליביה מרטינז. GettyImages
כן, היא תפוסה/GettyImages

עלילת "אקס מן: העתיד שהיה" יוצאת לדרך בעתיד הלא רחוק עם איום בלתי אפשרי של ציידי מוטנטים בשם זקיפי הסנטינל, אשר נוצרו מה-DNA של מיסטיק (לורנס) שנלקח ממנה לאחר שנלכדה כשניסלה לחסל את המדען הצבאי, בוליוואר טראסק (דינקלג'). כדי לתקן את ההווה, וולברין נשלח בתת המודע שלו לשנת 1973 ערב סיום מלחמת וייטנאם על ידי מגנטו ופרופסור X כדי לפגוש אותם בצעירותם ולנטרל את מיסטיק מכוונותיה. דרך תרחיש הכולל אנרכיזם, פוליטיקה, נוכחות של הנשיא ריצ'ארד ניקסון והסבר חדש אודות רצח קנדי, המסע בזמן הוא מוטיב מרכזי בסרט שכן את הגרסאות הצעירות של מק'קלן "מגנטו" וסטיוארט "פרופסור X" מגלמים בהתאמה מייקל פסבנדר וג'יימס מק'אבוי, שכבר נכנסו לנעליהם ב"אקס מן" ההתחלה מ-2011.

"כשרק שמעתי על הסרט נתמלאתי עצב מאחר ובסרט השלישי הדמות שלי נוצחה והתמוססה ותיארתי לעצמי שהמפיקים יחזירו רק את איאן, יו והאלי, אבל בטח שלא אותי", מתרפק סטיוארט, "כשיצאנו לדרך שיערנו שמדובר בסרט אחד ושם נפרדות דרכינו אבל כל הסיפור קיבל חיים משל עצמו אבל החלק האהוב עליי בצילומי הסרט החדש הוא לדעת שבשלב כלשהו בחיי הצעירים זכיתי להיות ג'יימס מק'אבוי. בסופו של דבר, בעולם המדע בדיוני בכל רגע נתון הכל יכול לקרות".

מק'קלן מצידו מוסיף כי "ציפיתי להופיע לצד שחקן מצליח ומרשים דוגמת מייקל פסבנדר, אבל פטריק ואני לא מאמינים למזלנו, שבכלל עוד נותנים לנו להסתובב חופשי. לחזור ולגלם את אותה הדמות במשך סדרה של סרטים זה כיף גדול, בעיקר כי בכל אחד מהם יש סיפור מעניין שדורש שיספרו אותו. לא אכפת לי כמה קטן יהיה התפקיד שלי בסרט הבא, אם בראיין סינגר הבמאי רק ירצה אותו, אני אתייצב בכבוד רב".

היית מגדיר זאת כסרט המשך על אף הפלאשבקים?
"מעל הכל זה ברוח חוברות הקומיקס, השינויים בהיסטוריה ובזמנים, הלוק המתחלף של הדמויות. הסרט הוא תמהיל של הכאוס השולט ביקום של האקס-מן, כאשר הכל זורם דרך העלילה והמסר הטמון בה הנוגע לחיי כל אחד מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יו ג'קמן ופטריק סטיוארט. GettyImages
כולם יכולים להיות ג'יימס מק'אבוי/GettyImages

גם מהזווית הנשית מורגש המוטיב הבין-דורי. אחרי הסרט הראשון בשנת 2000 האלי ברי זכתה באוסקר על "מונסטר בול" ושידרגה את מעמדה בהוליווד, בדומה לזה כעת של ג'ניפר לורנס, שהופיעה בסרט בשנת 2011 לפני הזכייה באוסקר על "אופטימיות היא שם המשחק" ולפני שהפכה להיות קטניס בסדרת סרטי "משחקי הרעב". בעוד לברי נוכחות צנועה בסרט, כמו גם במסיבת העיתונאים, שהתקיימה ימים אחדים בלבד לאחר שנישאה לשחקן אוליביה מרטינז והיא בהיריון מתקדם, התפקיד של לורנס משמעותי בפרויקט, מה גם שהודות לאקס מן הכירה את בן זוגה בשלוש השנים האחרונות, ניקולס הולט, המגלם את המוטנט חיה (שבעבר גילם בין היתר קלסי גרמר).

ברי מתייחסת בקצרה לאחווה שהיא חשה על הסט ואומרת כי "כולנו כמובן מאוד אוהבים את הסרטים, אבל אני דווקא הכי שמחה מכך שהתחברנו כבר בתחילת הדרך ומאוד חיבבנו זה את זו". לורנס מדברת יותר על האבולוציה של מיסטיק ומסבירה כי "בסרט הקודם היא התמודדה עם חוסר ביטחון באשר לזהות ולמראה שלה". בנוסף, ללורנס יש הזדמנות נוספת להתפאר בלוק סבנטיז בהמשך לתפקידה בסרט "חלום אמריקאי" עליו הייתה מועמדת השנה לאוסקר. "אני מאוד אוהבת את שנות ה-70 ושמחה שיוצא לי ללבוש גרדרובה מאותו עשור", היא אומרת, "אבל העיקר הוא הלוק המעט חדש של מיסטיק שהוא צבע גוף שאני נצבעת בו".

אז את למעשה עירומה?
"האלי בהריון, אני עירומה. קדימה, בואו לצפות בסרט!".

דורון פישלר טוען: העלילה בסרט החדש רעועה
מה חשבתם על "אקס-מן: העתיד שהיה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully