וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירי "האח הגדול" נגד חברי הכנסת טיבי וזועבי

25.5.2014 / 8:19

במהלך שיחה בין אחי נתן ואלדד גל-עד בבית "האח הגדול" תהו השניים כיצד אף אחד "לא מוריד" את חברי הכנסת הערביים. קשת: "לשון ההתבטאות של השניים הינה חמורה ולא מקובלת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתמן: אלדד לא יצביע למפלגה ערבית בעתיד הקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה חדשה, שערוריה חדשה: "האח הגדול" הסתבכה עם חברי הכנסת אחמד טיבי וחנין זועבי. במהלך שיחה שנערכה בין הדיירים אחי נתן ואלדד גל-עד, התבטאו השניים בקיצוניות נגד חברי הכנסת הערבים. "שואל אותך שאלה לגיטימית, איך לא מורידים אותם? ראית את אחמד טיבי, מדבר כמו אחמדינג'ד. איך לא קמים שם? אפילו הצלם, איך הוא לא קם ודוקר אותו? זה שיגע אותי!", תהה נתן וגל-עד מיהר להשיב: "צודק, במדינה אחרת היו תולים אותם בכיכר העיר".

הדברים גרמו לסערה בבית "האח הגדול" והשניים זומנו לשיחת נזיפה אשר בעקבותיה התנצלו. "לא הייתי צריך להגיד דבר כזה והלוואי ויכולתי למחוק את המילים כי אין לי שום כוונה במילים האלה, זה היה סתם נטו ויכוח... אני מתנצל, אני מצטער, באמת לא התכוונתי לכלום. אני מקווה רק שהוא יקבל את ההתנצלות הזאת. כי אין פה שום כוונה מאחורי הדברים האלה", טען נתן. חה"כ טיבי, מצידו, הגיש תלונה לקצין הכנסת וליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

מהזכיינית קשת נמסר: "לשון ההתבטאות של השניים הינה חמורה ולא מקובלת בבית האח הגדול. הפקת התכנית מתנגדת לכל ביטוי גזענות ואלימות באשר הוא".

דעה: תנו לדיירי "האח הגדול" להסית בשקט

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully