וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריה: הופעה שלישית לבקסטריט בויז בישראל

25.5.2014 / 18:53

טירוף הניינטיז מגיע לשיאים חדשים: חברי הבקסטריט בויז האריכו את סיבוב ההופעות העולמי שלהם והוסיפו הופעה נוספת, שלישית במספר, בישראל. הראו לנו את משמעות הבדידות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם שלישית גלידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היזמים טל שרף, אטיסוטו החברה למוסיקה וקבוצת בלוסטון הודיעו כי חברי הבקסטריט בויז יקיימו הופעה שלישית במספר בישראל. המופע השלישי, יתקיים גם הוא באמפי רעננה בתאריך ה-31 ביולי (שתי ההופעות הראשונות ייערכו ב-29 וב-30 ביולי). למרות הביקוש הרב לכרטיסים, גם למופע זה ימכרו 8,000 כרטיסים בלבד כבר ביום שלישי הקרוב. במכירה זו ימכרו באתר ובקופת תל אביב 500 כרטיסים בלבד במחיר של 269 ש"ח למתחם הדשא, בנוסף לכל יתר הכרטיסים במחירים בין 359 ש"ח ל-995 ש"ח. המכירה תחל ביום שלישי הקרוב בשעה 10:00 בבוקר.

ההיסטריה הגיעה לשיאה במכירות הכרטיסים להופעה השניה. יזמי ומפיקי המופע הודיעו כי תוך 30 דקות אזלו כל הכרטיסים למופע השני של הבקסטריט בויז בישראל. "אנו שמחים, ומתרגשים מהצלחה הגדולה במכירת כל הכרטיסים לשני מופעי הלהקה בישראל. סך הכל תוך שעתיים בלבד נמכרו 16,000 כרטיסים לשני המופעים", מסרו היזמים והמפיקים.

להקת הבנים נוסדה ב-1993, שחררה אלבום ראשון שלוש שנים לאחר מכן שכלל את הלהיט “Get Down. באלבומיהם הבאים משנות התשעים נכללו הלהיטים " As Long As You Love Me", " Everybody" ו" I Want It That Way". בשנת 2006 עזב את הלהקה קווין ריצ'רדסון, אולם לאחר מכן שב להרכב והיה שותף בצאת אלבומם האחרון והשמיני יצא בשנה שעברה, " In A World Like This" שמו.

בקסטריט בויז נחשבת ללהקת הבנים המצליחה ביותר בהיסטוריה, עם מכירות של מעל 130 מליון אלבומים בכל העולם, מתוכם 42 מיליון בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully