וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקהל הדתי: הופעת הרולינג סטונס תתחיל מאוחר

29.5.2014 / 16:59

עיריית תל אביב אישרה הארכה למופע של הרולינג סטונס בפארק הירקון כדי לאפשר לקהל הגעה נוחה יותר במוצאי השבועות. ח"כ ניסן סלומיאנסקי: "היה ראוי שתהיה דחייה של שעה נוספת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרולינג סטונס חוגגים 50 שנה לצאת אלבום הבכורה שלהם, ואת חג השבועות ביום ה-50 לספירת העומר./מערכת וואלה!, צילום מסך

עיריית תל אביב אישרה הארכה מיוחדת למופע של הרולינג סטונס בפארק הירקון שיתקיים ביום רביעי, 4 ביוני, על מנת לאפשר לקהל הגעה נוחה יותר במוצאי חג השבועות.

מהפקת המופע נמסר: "לאור פניות מרובות של הציבור, וציבור שומר המסורת בפרט, בבקשה לאחר את שעת תחילת המופע, עיריית תל אביב יחד עם הפקת המופע נעתרו לבקשה". פתיחת השערים תהיה בשעה 17:45, הופעת החימום של פורטיס בשעה 19:15 והופעת הרולינג סטונס תתחיל בשעה 21:15 בדיוק.

ח"כ ניסן סלומיאנסקי, יו"ר ועדת הכספים (הבית היהודי), פנה בסוף מרץ למפיק המופע שוקי ווייס במכתב שבו הוא מבקש לדחות את המופע של הרולינג סטונס. היום אמר ח"כ סלומיאנסקי: "אני שמח שעיריית תל אביב גילתה בסופו של דבר שקיומה של הופעת הרולינג סטונס בחג שבועות לא מאפשר לציבור שומר המסורת ליהנות ממנה. לצערי הרב עדיין קיום מופע זה יאלץ הרבה עובדי עיריית תל אביב וכוחות הביטחון לחלל את החג. אם עיריית תל אביב הפנימה כבר את עניין חילול החג היה ראוי שתהיה דחייה של שעה נוספת בהופעה על מנת לאפשר לקהל שומרי המסורת להשתתף בהופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully