וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יהיה ספר שמיני בסדרת "שיר של אש ושל קרח"?

4.6.2014 / 14:58

עורכת ספרי "שיר של אש ושל קרח" עליהם מבוססת הסדרה המצליחה "משחקי הכס" רמזה כי ייתכן והיא תורחב לשמונה ספרים במקום שבעה המתוכננים כעת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשוחרר סאנסה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שמיליוני אנשים ברחבי העולם מתקשים להתאושש מהדרך בה הסתיים הפרק השמיני בעונה הרביעית של "משחקי הכס", אן גרול, עורכת סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" עליה מבוססת סדרת הטלוויזיה המצליחה, הבעירה אש בעולם המתכונן לחורף. במפגש שאלות ותשובות עם מעריצי הסדרה, רמזה גרול כי ייתכן וסדרת הספרים תמנה בסופו של דבר שמונה ספרים ולא שבעה, כפי שהיה מתוכנן עד כה.

גרול סיפרה כיצד שכנעה את ג'ורג' ר. מרטין לשנות את כוונתו המקורית ובמקום לכתוב ארבעה ספרים, לכתוב שבעה. "שבעה ספרים לשבע ממלכות", אמרה גרול וגילתה את הטוויסט הגדול: בעבודה על "רוחות חורף", הספר השישי בסדרה, התברר לה שקיימת ממלכה שמינית ולכן אולי גם יהיה ספר שמיני.

מועד יציאת הספר "רוחות חורף" עדיין לא ידוע ומעריצי סדרת הספרים חוששים שמא סדרת הטלוויזיה, שמבוססת על הספרים וחודשה כבר לשתי עונות נוספות, תגיע לסופה עוד קודם לכן ותהרוס את הנאתם מהקריאה שכן מרטין, לפי דיווחים קודמים, סיפר ליוצרי הסדרה כיצד הוא מתכנן לסיים את הסאגה.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully