וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגעים הגדולים של אורטל בן דיין ב"האח הגדול"

8.6.2014 / 0:07

לוחמת הצדק בעלת החוש האופנתי הודחה במפתיע אך הספיקה להיצרב בזיכרון הלאומי. ליקטנו כמה רגעי מפתח מהביקור הקצר של אורטל בן דיין בנווה אילן

נפלה עטרת ראשנו. אורטל בן דיין (להלן: אב"ד) הודחה מבית "האח הגדול" וחזרה לפייסבוק, ממלכתה הטבעית. אף אחד לא חשב שאב"ד תהיה המודחת השנייה העונה. אבל היי, זה מה שקורה כשאתה מצביע בעד אנשים ולא נגד. טוב, יש מצב שגם אז אב"ד היתה המודחת השנייה. בכל מקרה, למרות שהודחה רגע אחרי תחילת העונה, אב"ד הספיקה לעורר מהומה או שתיים. ריכזנו את הרגעים הגדולים שלה בנווה אילן. דיירים שהם לא אב"ד, אל תעופו על עצמכם, לא נעשה את זה גם במקרה שלכם. אב"ד יש רק אחת.

כוח נשי בדרך למקלחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקנת משהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרגע הגדול מכולם. הרגע לו קיוו סודנים רבים ברחבי הארץ. אלדד עוקף את אב"ד בתור למקלחת והיא מחליטה להשיב מלחמה ומשתמשת בנשק היחיד שעומד לרשותה - החזה שלה. למרות שהבטיחה שלא תתפשט בבית "האח הגדול", היא מסירה את הבגדים ונכנסת להתקלח. אחר כך היא תסביר את האקט כ"מגדור מתקן". עבור אתרי האינטרנט זה היה יום חג ששבר שיאי כניסות. עבור אנשי הרשות השנייה זה היה עוד יום בו מוגשות מאות תלונות נגד "האח הגדול". לגיטימי.

ע' זה ערס

מתברר ש"ערס" זו מילת גנאי ושהיא אוטומטית מתחברת למילה "גורמט". מי חשב. הכל התחיל מניסיון קריוקי כושל של אלדד, כמה מפתיע, שהשחיל את המילה "ערסים" לשיר. אב"ד, כמובן, פוצצה עוד וריד וזעקה ברחבי הבית שבבית הזה אף אחד לא יגיד את המילה "ערס". זה לא ממש שכנע את אלדד. או כל אדם אחר בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

גנבת הגפרורים הקטנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ראה את זה מגיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם כל המגדור המתקן והאפליה האתנית המתקנת, הייתם חושבים שאב"ד היתה מרימה קול צעקה ברגע שהאח הגדול הציע לה לגנוב את הזהב במשימת המערב הפרו-אח. נו, כי רק אנשים ממוצא מסוים יכולים להיות גנבים. אב"ד לא הרימה קול צעקה אבל התקשתה לפתוח את המנעול של הכספת בדרך לגניבה המוצלחת. בכל זאת, היא לא אשכנזיה.

שחור זה השחור החדש

הרגע בו אורטל הפכה ליקירת ארגון להב"ה היה הרגע בו הודתה שבן זוגה הוא סודני ולא רק שהוא סודני, הוא גם יותר טוב בסקס מהגבר הישראלי הממוצע. צחי, כגבר הישראלי הממוצע, לקח את ההשוואה הזו מאוד קשה ויצא להגן על כבוד האשכים הלאומי. מה שלא ברור בכל הסיפור הזה שאם הסודנים אכן יותר טובים בסקס, מדוע מאי גולן וחברותיה בדרום תל אביב רוצות להעיף אותם משם?

הפוליגרף

אסי עזר, ארז טל. מור שאולי
אשכנזים? אנחנו?/מור שאולי

מעניין אם הריאיון של אב"ד עם ארז טל ואסי עזר שודר בדיליי ולא בשידור חי. לכו תדעו מה היא עוד היתה פולטת חוץ מ"פאשיסט" ו"סכסכנית". רצינו לראות מהומה בשידור חי ובסוף זה נגמר באאוטינג כואב לארז בן טולילה שהודה שהוא במקור מאלג'יר, אולי הרגע הכי מביך שלו בקריירה. כאילו, חוץ מהגשת התכנית "מי לה שיא".

פספסנו רגע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully