וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירל פייט: פרנסיס בין קוביין יוצאת נגד לנה דל ריי

24.6.2014 / 9:59

ריאיון המוות השנוי במחלוקת שהעניקה לנה דל ריי ממשיך לעורר גלים. "לא הכרתי את אבי כי מת בגיל צעיר", זעמה פרנסיס בין קוביין. "הכל בסדר", הגיבה דל ריי

לנה דל ריי. GettyImages
והיא נראית כל כך מאושרת/GettyImages

(עודכן לאחרונה בשעה 17:00)

המוזיקאית לנה דל ריי עומדת תחת מתקפה נוספת בעקבות הריאיון שהעניקה לגרדיאן אשר פורסם לפני כשבועיים. "הלוואי והייתי מתה", אמרה הזמרת המלנכולית לטים ג'ונזה, כתב הגרדיאן הבריטי, שראיין אותה במסגרת קידום אלבומה החדש "Ultraviolence". פליטת הפה, שעדיין לא ברור אם היתה מתוכננת, הגיעה בעקבות דיון על קורט קוביין ואיימי וינהאוס, שני זמרים שדל ריי ובן זוגה מחבבים.

פרנסיס בין קוביין, בתו של סולן נירוונה המנוח, יצאה בטוויטר נגד דל ריי. "המוות של מוזיקאים צעירים הוא לא דבר שצריך לפאר. לא הכרתי את אבי בגלל שמת צעיר ואנשים כמוך חושבים שזה מגניב. ובכן, זה לא מגניב. אל תבזבזי את החיים כי אלה החיים היחידים שתקבלי. האנשים שציינת בזבזו את חייהם, אל תהיי כמוהם", כתבה קוביין בסדרת ציוצים בטוויטר. קוביין הבהירה כי אין בכוונתה לתקוף את דל ריי אלא להבהיר כיצד הדברים נראים מנקודת מבטה.

"הכל בסדר", הגיבה דל ריי בחזרה והוסיפה: "הכתב שאל אותי הרבה על אביך. אמרתי שאהבתי אותו כי הוא היה מוכשר, לא כי הוא מת צעיר... גם אני לא חושבת שצריך לפאר מוות כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully