וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש מאות כרטיסים ל"רובוטריקים 4" כדי להתנקם באקסית

28.6.2014 / 21:28

בחור סיני צעיר שנזרק לפני שבע שנים ע"י חברתו לאחר שלא היה מסוגל לשלם על כרטיס לקולנוע, רכש מאות כרטיסים ל"רובוטריקים 4" כדי להראות לה שטעתה כשנפרדה ממנו

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל"רובוטריקים 4"? לא היה משהו אחר פנוי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרנדות זה כל כך פאסה. צעיר סיני שהזדהה רק בשם משפחתו (וואנג) עלה לכותרות ביממה האחרונה לאחר שרכש מאות כרטיסים לסרט "רובוטריקים 4". הסיבה? וואנג רוצה להראות לאקסית שלו שטעתה כשהחליטה לזרוק אותו.

תחילת הסיפור ב-2007. וואנג לא היה מסוגל לרכוש כרטיסים לקולנוע וחברתו דאז החליטה להיפרד ממנו ולעבור להתגורר בעיר אחרת. וואנג לא שקט על שמריו, הקים חברה רווחית וכעת הוציא לפועל את נקמתו: רכישת מאות כרטיסים לסרט "רובוטריקים 4". כמה עלו הכרטיסים? כ-140 אלף ש"ח. סכום, שלפי וואנג, שווה ערך למחצית מהכנסתו החודשית.

וואנג העלה לבלוג שלו את הקבלות מרכישת הכרטיסים (ל-IMAX, כמובן) וביקש מגולשיו להפיץ את הקישור לכל עבר על מנת שהאקסית תראה כמה עשיר הוא כיום. את הכרטיסים, אגב, חילק וואנג חופשי לכל דורש. לכאורה, אקט נדיב. בפועל, מתכון לצרות. בלוגרית אחת תהתה מדוע הכרטיסים זמינים רק בבייג'ינג ואחר האשים את וואנג בכך שרכש את כל הכרטיסים ומנע מאחרים הזדמנות ליהנות מהסרט.

דורון פישלר, אם תהיתם, לא אהב את "רובוטריקים 4"

גם אתם יכולים לראות את "רובוטריקים 4" בחינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully