וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון פישר, אחיו של עו"ד רונאל פישר, מגיב לראשונה לפרשה: "מאחל לו בשורות טובות"

6.7.2014 / 15:02

האמן אמנון פישר מגיב לראשונה לפרשה בה מעורב אחיו: "בשורות טובות לכל עם ישראל וגם לשני אחיי, אינשאללה שילמדו ממני לחיות באהבת אחים", אמר לוואלה! תרבות

אמנון פישר. Soul Photography, באדיבות המצולמים
"אני תומך באחים שלי". אמנון פישר/באדיבות המצולמים, Soul Photography

השחקן, הזמר והמוזיקאי אמנון פישר, אחיו של עו"ד רונאל פישר, מגיב לראשונה בעניין הפרשה המטלטלת בה נקשר שמו של אחיו, עו"ד רונאל פישר. חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים עצרו בחמישי האחרון את רונאל פישר, בחשד שניצל את קשריו בצמרת המשטרה כדי לקבל מידע פנימי מתוך חקירות רגישות על מנת לשווק את משרדו ללקוחות נבחרים. פישר חשוד בעבירות של תיווך לשוחד ושיבוש הליכי משפט וחקירה. צו איסור הפרסום על הפרשה הוסר היום.

"אחרי פרשה כל כך כואבת של שלושה חטופים", אומר לוואלה! תרבות אמנון פישר, "ומולה פרשה נוספת של רציחת נער ערבי, לומר לך שיש לי מה לומר בעוד פרשה? פרשות הרי לבקרים צצות, ופרשה מולידה פרשה. יש לי ארבע מלים לומר: 'בשורות טובות לכל עם ישראל'. ואם השתרבבה לה מילה, אז אל תתפוס אותי במילה. אני חי באהבת אחים. אני פה בחסד, אני פה בזכות. ההורים שלי עברו את השואה כי הם היו מספיק גיבורים לעבור אותה, ולא רק היא עברה עליהם. הם הכירו בארץ, התחתנו והביאו זוג תאומים שנפטר אחרי הלידה. אחרי שואה קטנה פרטית משלהם, מתוך תקווה בלתי תאמן, המשיכו והביאו עוד חמישה ילדים. אני הילד החמישי, הקטון של יוסף ומלי, עליהם השלום. עליי להמשיך".

- האם אתה סבור כי יש אמת בהאשמות הקשות כנגד אחיך?

"מה יותר מזה שאני אומר לך שאני חי באהבת אחים? זאת התקופה. אני חושב שאנחנו בזמן גאולה. יכול להיות שאני אשמע לא קוהרנטי. יותר מעניינת אותי פרשת השבוע מאשר החשדות האלה של הפרשות האלה. אני תומך באחים שלי".

- קשה להבין מהי עמדתך בפרשה.

"מצד אחד אני לא מנותק מהמציאות, כמו שהיו כבר תקופות שבהן הייתי לצערי. מאידך אני בעד שלום ולא ללבות אש ולא נקמה. כשאמרתי 'בשורות טובות לכל עם ישראל' התכוונתי גם לשני אחיי, שאינשאללה ילמדו ממני לחיות באהבת אחים".

- אתה ידעת על החשדות שהתפרסמו בטרם פרסומן?

"תראה, זה שגדעון אחי הגדול מייצג את הרב ניצב זה לא היה ידוע רק לי, זה היה ידוע לכל ישראל וגם ליונית לוי. אבל אני מכבד את אחיי, והם ידעו לכבד אותי ולתמוך בי גם ברגעים הקשים שלי. לא נותר לי אלא לחזור: אני מאחל בשורות לכל עם ישראל, כדי שנדע לחיות בשלום ואם אפשר גם באהבת אחים".

השחקן, הזמר והמוזיקאי אמנון פישר (44) שירת בלהקת חיל האוויר, למד בבית הספר למשחק ניסן נתיב, וכשרונו בלט בעולם התרבות משנות התשעים. הוא כיכב כמנחה תכניות הטלוויזיה "תוסס" בערוץ הראשון ו"תפוס כיוון" בערוץ 2, שיחק בטלנובלה "לגעת באושר" ובסדרות נוספות; שיחק בהצגות תיאטרון שונות, בהן "תנינים" ו"אנטיגונה" בתאטרון הרצליה, העלה מופעים אישיים בהם עסק בהפרעה נפשית אותה חווה; ב-2005 הוציא את אלבום הבכורה "הבן של יוסף ומלי", בסוף 2009 שחרר את אלבומו השני "פשוט" ובימים אלה הוא מסיים לעבוד על פרויקט שנקרא "אושר". הפרויקט יכלול ספר שירים ראשון שלו אליו יתלווה אלבום עם עשרה שירים מהספר אותם הוא מבצע ותשעה מהם גם הלחין (ושיר נוסף הלחין ויקטור אזוס מ"אטרף").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully