וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן בריאן ג'ונסטון מסאקר במסר מעודד: "לעזאזל עם הטילים, אני מנגן מוזיקה"

9.7.2014 / 23:20

קול השפיות: "אני לא מתכוון לבטל את המופע, אלא אם ההפקה תעשה זאת", כתב אנטון ניוקומב בפייסבוק, והרגיע את מעריצי הלהקה שרכשו כרטיסים להופעה שתתקיים בשבוע הבא

אנטון ניוקומב מלהקת בריאן ג'ונסטון מאסקר. Justin Renney, GettyImages
זריקת עידוד מאנטון. תודה לך/GettyImages, Justin Renney

המצב הביטחוני המתוח הביא לביטולים רבים של אירועי תרבות ברחבי הארץ, וכעת צרכני מוזיקה רבים תוהים מה יעלה בגורל הופעתו הגדולה של ניל יאנג בשבוע הבא. עד אז, אותם חובבי הופעות חו"ל, יכולים להתנחם במסר המרגיע ששלח סולן להקת בריאן ג'ונסטון מסאקר (The Brian Jonestown Massacre), אנטון ניוקומב, כשכתב למעריץ סקרן: "לעזאזל עם הטילים ולעזאזל עם הצבא, אני מנגן מוזיקה".

ניוקומב, שזה עתה כתב לוואלה! תרבות על הסיפורים שמאחורי שירי הלהקה, הבהיר: "זה הכל בולשיט, אני אדאג כשיגיע הזמן לדאוג. אני לא מתכוון לבטל את המופע, אלא אם ההפקה תעשה זאת", טען והמשיך, "למעשה לא איכפת לי מה אנשים אומרים".

בריאן ג'ונסטאון מסקר. פייסבוק, צילום מסך
הדברים שכתב סולן בריאן ג'ונסטאון מסקר/צילום מסך, פייסבוק

סולן ההרכב ומייסדו נחשב לאחת הפרסונות המוזיקליות הטוטאליות והמוכשרות של שני העשורים האחרונים. הלהקה הוקמה בראשית שנות התשעים בסן פרנסיסקו ושמה מתייחס לגיטריסט הראשון של הרולינג סטונס, בריאן ג'ונס, ולסיפורה הטראגי של כת "מקדש העם", שפעלה בארצות הברית באמצע המאה הקודמת. השיר "Straight Up and Down" היה לנעימת הנושא של סדרת המופת "אימפריית הפשע" שתיכנס במהלך 2014 לעונתה החמישית והאחרונה.

על הבאת BJM לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, שחתומה גם על הופעותיהם של מ. וורד, פיט דוהרטי, קורט וייל, וכמובן ההופעה הקודמת של הבריאן ג'ונסטון מסקר בישראל. כרטיס במכירה מוקדמת עולה 159 שקלים וניתן לרכישה כאן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully