וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן אינו: ישראל היא כמו הקו קלוקס קלאן

31.7.2014 / 10:38

המפיק המוערך בריאן אינו יוצא נגד מדיניות ישראל במבצע "צוק איתן". "אני לא מבין מדוע ארצות הברית ממשיכה לתמוך בטיהור האתני הזה", כתב

אל גל הביקורות מהעולם בעקבות מבצע "צוק איתן" מצטרף המפיק המוזיקלי בריאן אינו. דיוויד ביירן, ממייסדי וסולן להקת טוקינג הדס, פרסם באתרו הרשמי מכתב ששלח אליו ידידו אינו. במכתב יוצא אינו נגד מבצע "צוק איתן" ומשווה את ישראל לארגון הדוגל בעליונות הגזע הלבן.

"למה ארצות הברית ממשיכה לתמוך בצורה עיוורת בטיהור האתני הזה? למה? אני לא מבין את זה. אני לא רוצה לחשוב שזה בגלל הכוח של איפא"ק אבל אם זו הסיבה, הממשלה שלך מושחתת", כותב אינו לביירן.

"ארצות הברית שאני מכיר ומחבב היא מדינה רחומה, רחבת אופקים וסובלנית... כמה רע זה נראה שהמדינה שמגלמת דמוקרטיה בצורה המקיפה ביותר תומכת בתיאוקרטיה גזענית?".

בהמשך המכתב מספר אינו כי ביקר בישראל בשנה שעברה וכי אינו מבין מדוע ארצות הברית תומכת במדינה בה ערבי נחשב לשרץ. לטעמו של אינו, מדובר בהמשך ישיר של מדיניות ארגון הקו קלוקס קלאן.

זו אינה הפעם הראשונה בה המפיק מתבטא נגד ישראל. בשנת 2009, בזמן מבצע "עופרת יצוקה", הצטרף אינו לאנני לנוקס וביקר את פעילויותיה של מדינת ישראל במילים קשות וחריפות ביותר: "בין אם אנחנו רואים את עזה כאקספרימנט בפרובוקציה של הממשלה הישראלית", אמר אינו בהפגנה בכיכר טרפלגר, "אתה לוקח מיליון וחצי אנשים, דוחס אותם למקום קטן, מונע מהם אוכל, מים, סניטציה, תרופות ועוד מתנהג מופתע כשהם הופכים עוינים".

בריאן אינו נחשב למוזיקאי חלוצי ומפיק מוזיקלי מבריק. אינו היה חבר בלהקת רוקסי מיוזיק המפורסמת, נחשב לממציא ז'אנר האמביינט ועבודותיו נלמדות בבתי ספר לסאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully