וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של מנחם גולן תוקפת: "אבא היה לבד כמו כלב"

10.8.2014 / 18:29

לאחר שאביה הובא למנוחות, אמרה נעמי גולן: "אף אחד לא הרים טלפון ולא שאל מה נשמע. זה כאב לי וזה גועל נפש". כמו כן, גילתה כי אביה נקבר עם צ'ק מזוייף של מיליון דולר בכיסו

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: ניב פוקס

"אבא שלי, מנחם גולן, היה בשנים האחרונות לבד כמו כלב", אמרה לפני זמן קצר לוואלה! תרבות נעמי גולן, בתו של הבמאי והמפיק מנחם גולן, שהובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין "מנוחה נכונה" בכפר סבא. כמה דקות לאחר שארונו נטמן בבור ובעודה עומדת בסמוך לקבר, נעמי גולן העבירה ביקורת חריפה על התרחקות החברים והידידים של אביה שגרמו למנחם גולן לתחושות בדידות קשות.

"חשוב לי להגיד את זה לכל העולם. העולם הזה שאני חייתי בו ושאבא שלי חי בו זה עולם של שקר. כי כל האנשים האלה שאתם רואים פה, כולם חארות. הגיע הזמן שכולם יידעו. כל האנשים האלה שאתם רואים פה וראיתם בסינמטק, למה הם באו? מישהו יודע? כי הם אוהבים את אבא שלי, נכון? או שהם באו להצטלם? אני לא יודעת. בחמש השנים האחרונות, כשהעשייה כבר לא באה לו בקלות, אבא שלי היה לבד כמו כלב. אף אחד מהאנשים האלה לא בא להגיד שלום, לא הרים טלפון ולא שאל מה נשמע. לי זה מאוד כאב. כשאבא שכב בבית חולים והגיעו פתאום לבקר אותו דוד גורפינקל ורוני יעקב, הוא רעד. אני אומרת לו: מה אתה רועד? הוא אומר: באו לבקר אותי דוד גורפינקל ורוני יעקב! אבא שלי היה לבד. אני לא יכולתי למלא את המקום הזה. הוא היה לבד בשנים האחרונות. צריך לחשוב למה זה ככה, ואולי זו דרך העולם, אבל לי זה מאוד כאב ובעיני זה גועל נפש. זה שקר אחד גדול. אם אתה אוהב מישהו ורוצה בחברתו, זה לא רק כשהוא גדול ומצליח ובהוליווד, אלא גם כשהוא דועך צריך לבוא ולתת לו חיבוק. אני יכולה אולי לספור על חצי יד כמה אנשים באו לתת לו חיבוק גם כשהוא כבר לא היה גדול כל כך. אנשים התרחקו, אנשים נעלמו בשנים האחרונות. החברים שלו היו החברים מהשיקום?.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני יכולה אולי לספור על חצי יד כמה אנשים באו לתת לו חיבוק גם כשהוא כבר לא היה גדול כל כך". נעמי גולן, בתו של מנחם גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, בסמוך לקברו הטרי, סיפרה נעמי לוואלה! תרבות כי מנחם גולן נקבר עם צ?ק מזוייף של מיליון דולר. ?חבר שלו מהשיקום בא לבקר אותו. הם היו משחקים שש בש. הוא הביא לו בתור בדיחה צ?ק של מיליון דולר. הוא הלך להקים עם זה את התעשייה שם למעלה. אני לא יודעת על מה הוא חשב. אני אמרתי לו: אבא, זה לא אמיתי, זאת בדיחה. אבל הוא לא רצה לעזוב את זה. כן, זה בכיס שלו?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מנחם גולן הלוויה. דרור עינב
מנחם גולן מובא למנוחות/דרור עינב
מנחם גולן הלוויה. דרור עינב
ליד קברו של מנחם גולן/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully