וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל גלבוע זכתה ב"האח הגדול 6"

30.8.2014 / 23:00

המתמודדת הטבעונית קטפה את הפרס הגדול בתוכנית הריאליטי לאחר שגברה בגמר על אלדד גל-עד. לינור שפר סיימה במקום השלישי, דנית גרינברג סיימה במקום הרביעי ונופר מור סיימה במקום החמישי

צילום מסך

טל גלבוע הוכתרה הערב (שבת) כמנצחת של "האח הגדול 6". גלבוע גברה בגמר על אלדד גל-עד, שסיים במקום השני. בתחילת אירוע הגמר הודחו נופר מור, דנית גרינברג ולינור שפר.

נצחונה של טל נחשב להפתעה גדולה שכן במשך רוב העונה, הוביל אלדד גל-עד ברוב הסקרים. טל נחשבה למתמודדת דומיננטית והציבה את האג'נדה הטבעונית בראש סדר היום לאורך העונה. בחירתה של טל גרמה לחיכוכים עם רבים ממשתתפי העונה אולם בסופו של דבר, הצופים בחרו להעניק לטל את הנצחון.

העונה השישית של "האח הגדול" יצאה לדרך עם נתוני רייטינג של 37.4% לפרק הראשון. הממוצע העונתי של העונה עד כה עומד על 33.1%. במהלך העונה נחשפו הדיירים למבצע "צוק איתן" והשלכותיו לאחר שאזעקות נשמעו באזור ירושלים. למרות ההסלמה במצב הביטחוני, אף מתמודד לא ביקש לעזוב את התוכנית מיוזמתו.

בסוף החודש שעבר נחשף בוואלה! תרבות כי בזכיינית קשת שוקלים להפסיק את שידור התוכנית בשל המצב הביטחוני וההפסדים הכספיים שנגרמו לזכיינית בעקבותיו. בתום התייעצויות הוחלט על המשך שידור העונה תוך נקיטת צעדים לצמצום הנזק הכלכלי. בין הצעדים היו קיצוץ בעלויות השכר של עובדי ההפקה, קיצוץ בתקציב התוכן, וצעדים נוספים כמו הוצאת קהל מהשידורים החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully