וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאית ג’ואן ריברס מתה

4.9.2014 / 22:02

הקומיקאית היהודיה בת ה-81 מתה היום לאחר שאושפזה בשבוע שעבר עקב הליך רפואי שהסתבך. ריברס היתה ידועה כקומיקאית שלא חסכה את מילותיה החדות מידוענים אחרים ומעצמה, בקריירה שהתפרשה על פני יותר מחמישים שנים

ג'ואן ריברס בת 80. GettyImages
ג'ואן ריברס/GettyImages

הקומיקאית ג'ואן ריברס מתה היום (חמישי) בגיל 81. "בצער רב אני נאלצת להודיע על מות אמי", מסרה מליסה ריברס. "אמא מתה בשלווה כשהיא מוקפת בבני משפחה וחברים. בני ואני מעוניינים להודות לצוות הרפואי על הטיפול בה... ההנאה הגדולה ביותר של אמי בחייה היתה לגרום לאנשים לצחוק. למרות שקשה לצחוק כעת, אני יודעת שמשאלתה האחרונה היא שנחזור לצחוק בקרוב".

בשבוע שעבר ריברס הפסיקה לנשום במהלך ניתוח שעברה במיתרי הקול. הניתוח נערך במרפאה פרטית ועל כן הובהלה ריברס לבית החולים "Mount Sinai" בניו יורק, אולם לאחר מספר ימים בהם היתה בתרדמת, לא הצליחה להתאושש והלכה לעולמה.

ריברס התפרסמה בין היתר כקומיקאית, שחקנית, סופרת ומגישת טלוויזיה, במהלך קריירה שהתפרסה על פני יותר מחמישים שנה. בשנים האחרונות היתה ידועה בעיקר ממפעלותיה בערוץ !E, שבמסגרתה בלטה כמבקרת אופנה ולא חסכה את דעותיה הארסיות ולעתים חדות מהידוענים השונים. בעבר עשתה זאת במסגרת תוכנית משותפת עם בתה מליסה, והחל מ-2010 במסגרת פאנל התוכנית "משטרת האופנה". החל מ-2011 כיכבו האם ובתה בסדרת הריאליטי "Joan & Melissa: Joan Knows Best?" בערוץ WE tv.

ג'ואן רוזנברג נולדה בניו יורק למהגרים יהודים ממוצא רוסי והחלה את הקריירה הבימתית שלה בסוף שנות ה-50 בהצגה בה שיחקה עם ברברה סטרייסנד, אז גם בחרה בשם הבמה 'ריברס'. בתחילת שנות ה-60 החלה להופיע במועדוני סטנד-אפ בניו יורק, והקריירה שלה נסקה עם הופעתה הטלוויזיונית הראשונה ב-1965, כאשר התארחה לראשונה בתוכנית הלילה של ג'וני קרסון, אישיות שריברס הצביעה עליו כעל מנטור אישי עבורה גם אחרי שהסתכסכו ב-1986.

לצד ההשתלחויות חסרות הרחמים שלה באחרים, הקומדיה של ריברס התאפיינה בהומור עצמי רב והיא מעולם לא היססה לצחוק על הניתוחים הפלסטיים הרבים שעברה, על גופה, גילה וחיבתה למצלמות. במסגרת הזו היא גילמה את עצמה בין היתר בסדרות "ניפ/טאק" ו"לואי", וכמו כן דובבה את בת דמותה בסדרה "דירת המצוירים" - ואגינה שעברה יותר מדי ניתוחים פלסטיים. בנוסף הנחתה ריברס תוכנית טלוויזיה יומית הנושאת את שמה במשך חמש שנים וכתבה ספרים. בספרה "Bouncing Back" שיצא בשנת 1997, סיפרה ריברס כי התמודדה עם הפרעות אכילה קשות ושקלה להתאבד, אך התאוששה בעזרת תמיכה שקיבלה מבני משפחתה.

ריברס מעולם לא הסתירה את אהדתה כלפי ישראל. היא אף התארחה בתוכנית "מצב האומה" ובמהלך ימי מבצע "צוק איתן" התבטאה בעד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully