וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרוחות מתלהטות בדיון על האסלאם בין בן אפלק וביל מאהר

5.10.2014 / 11:22

במסגרת תוכניתו הפוליטית של הקומיקאי ביל מאהר, התארח בן אפלק לכבוד סרטו החדש "נעלמת" ולא אהב את דעותיו השליליות הגורפות של מאהר על האסלאם. הדיון התלהט במהירות. צפו

יח"צ - חד פעמי

הקומיקאי היהודי ביל מאהר אינו אדם שחוסך את דעותיו. רק לפני מספר שבועות הוא זכה לביקורת רבה על סקסיזם כאשר כינה את החמאס "אישה משוגעת", ואילו שלשום בתוכניתו "Real Time With Bill Maher" של HBO הוא עיצבן את אורחו, בן אפלק, כאשר שוחח עם אורחיו על האסלאם בכלל והאסלאם הקיצוני בפרט. יחד עם הסופר והוגה הדעות האנטי-דתי סם האריס, הוקיע מאהר את האסלאם הקיצוני כמאפיה שתהרוג את מי שיאמר או יצייר את הדבר הלא נכון. בתגובה אמר אפלק, שהגיע כדי לקדם את סרטו החדש "נעלמת", כי גינוי דת שלמה על סמך הקיצוניים שבה, המהווים אחוז מזערי, הוא מעשה לא הוגן.

"מה בנוגע ליותר ממיליארד אנשים שאינם פנאטיים", אמר אפלק, "שלא מכים נשים, שפשוט הולכים לבית ספר, אוכלים כמה כריכים, מתפללים חמש פעמים ביום ולא עושים שום דבר מהדברים שאתה אומר על כל המוסלמים? אלה סטריאוטיפים".
"כל המיליארד האלה לא אוחזים באותן אמונות מרושעות?", שאל מאהר.
"הם לא", אמר אפלק.
"זה פשוט לא נכון, בן, זה פשוט לא נכון", אמר מאהר. "אתה מנסה לטעון שמעט האנשים האלה הם כל הבעיה, כמה תפוחים רקובים. הרעיון שמישהו צריך להיהרג אם הוא עוזב את האסלאם…"
"זה נורא", אמר אפלק.

צפו בדיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully