וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: מארק לאנגן יופיע בישראל

3.11.2014 / 12:39

האלבום החדש של מארק לאנגן היווה טריגר מספק לכך שהמוזיקאי המוערך בן ה-50 יחזור לעוד הופעה בישראל, יחד עם להקתו. מתי, איפה וכמה יעלו הכרטיסים?

מארק לאנגן. נמרוד סונדרס
מארק לאנגן בהופעתו בישראל, 2012/נמרוד סונדרס

נראה שמצופה לנו חורף סוער במיוחד, ולא רק בזכות האפגן וויגז וסאן קיל מון, אלא גם בזכות האורח הקבוע מארק לאנגן. המוזיקאי האמריקאי מצטרף לחגיגות ויגיע עם להקתו להופעה במועדון הבארבי בתל אביב ב-23 במרץ. מחירי הכרטיסים יעמדו על 160 שקלים במכירה מוקדמת.

לאנגן יחזור לישראל בעיצומו של סיבוב הופעות לאלבומו "Phantom Radio", שנתיים לאחר ביקורו האחרון. בזמן שעבר, המוזיקאי המוערך הספיק להוציא את האלבום "Imitations" שכלל קאברים לשירים של ניק קייב, הטוויליט סינגרס ועוד, להקליט עם מובי את השיר "The Lonely Night" עבור מהדורה מיוחדת ליום התקליט-2013, לשחרר את האי.פי "No Bells on Sunday", להקליט שני שירים לאלבומם האחרון של להקתו לשעבר Queens of the Stone Age, ולהופיע ללא הרף, כולל טור קצר בארצות הברית עם ניק קייב.

לאנגן הופיע בישראל בעבר, כשבין היתר זכורות ההופעות עם להקת Twilight Singers של גרג דולי, ועם הצמד המשותף להם Gutter Twins, כמו גם הופעות סולו. על הבאתו של לאנגן לישראל אמון המפיק שוקי וייס.

ככה הוא נשמע באלבומו האחרון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully