וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: תלונת אונס נוספת נגד ביל קוסבי

19.11.2014 / 17:59

דוגמנית העל לשעבר ג'ניס דיקנסון הצטרפה לנשים שטוענות שביל קוסבי תקף אותן מינית וחשפה בריאיון כי קוסבי אנס אותה לפני 32 שנים. עורך דינו של קוסבי מכחיש את הטענות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך להסתבך. קוסבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלונת אונס נוספת נגד ביל קוסבי. דוגמנית העל לשעבר ג'ניס דיקנסון טוענת כי הקומיקאי הוותיק אנס אותה לפני 32 שנים. לפי דיקנסון, האונס התרחש בעת שנפגשה באגם טאהו בארצות הברית. קוסבי, לפי הטענות, סימם את דיקנסון בעזרת כוס יין אדום וגלולה לאחר שהתלוננה על כאבי בטן שנבעו מהמחזור החודשי. בריאיון שהעניקה דיקנסון ל-ET היא מספרת כי התעוררה בבוקר למחרת כשהיא עירומה, מבולבלת ובין רגליה מרוח זרע. דיקנסון סיפרה גם כי לפני שהתעלפה בלילה, היא זוכרת את קוסבי מתפשט.

לפי דיקנסון, האונס לכאורה הושתק ע"י עורכי דינו של קוסבי לאחר שניסתה לכתוב עליו באוטוביוגרפיה שפרסמה בשנת 2002. "אני מספרת על זה עכשיו כי זה הדבר הנכון לעשות", אמרה דיקנסון בת ה-59.

מרטי זינגר, עורך דינו של קוסבי, מסר ל-"The Wrap" כי טענותיה של דיקנסון הן המצאה. בנוסף, סינגר הכחיש את דבריה של דיקנסון בנוגע למגעים בין עורכי דינו של קוסבי לבין הוצאת הספרים בה דיקנסון פרסמה את האוטוביוגרפיה שלה.

במקביל ועל רקע גל ההאשמות, נטפליקס הודיעה כי ביטלה את ספיישל הסטנד-אפ בכיכובו של ביל קוסבי שהיה אמור להיות משודר בהמשך החודש.

קוסבי, אחד הקומיקאים הנערצים והמשפיעים בארה"ב, הואשם בעשור האחרון כי תקף מינית באלימות לפחות 13 נשים בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה, שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה אזרחית שהגישה נגדו אחת מהן הסתיימה בהסדר שפרטיו לא נודעים, ועל מקרים אחרים חל חוק ההתיישנות.

בתחילת השבוע פרסם עורך דינו של קוסבי הצהרה המתייחסת לפרשה: "בשבועות האחרונים, האשמות מופרכות בנות עשור נגד מר קוסבי צפו מחדש. העובדה שחוזרים עליהן לא הופכת אותן לנכונות. מר קוסבי אינו מתכוון לכבד את ההאשמות בתגובה. הוא רוצה להודות למעריציו על תמיכתם המתמשכת ולהבטיח להם כי כעת, בגיל 77, הוא עושה את עבודתו הטובה ביותר".

(עודכן לראשונה: 19 בנובמבר, 8:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully